Vaske camelbak

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Hvordan vasker dere camelbak flaskene til barna?
Synes mange sier det blir roten smak i sugerøret om man har andre ting enn vann oppi fordi man ikke får vasket sugerøret. Ikke turt å prøve på denne vi :p

Hvordan vasker dere camelbak flaskene til barna?
Synes mange sier det blir roten smak i sugerøret om man har andre ting enn vann oppi fordi man ikke får vasket sugerøret. Ikke turt å prøve på denne vi :p
Har hatt egen camelback til meg selv. Hadde saft i og etter å ha kokt, vasket i oppvaskmaskin og vasket for hånd - så forsvinner ikke saftsmaken.... endte med at jeg kjøpte en til bare til vann og den andre blir brukt bare til saft.
Flasken ble rengjort hver gang etter bruk og tok alle deler og vasket grundig uten hell. Noe drit :-P

Har hatt egen camelback til meg selv. Hadde saft i og etter å ha kokt, vasket i oppvaskmaskin og vasket for hånd - så forsvinner ikke saftsmaken.... endte med at jeg kjøpte en til bare til vann og den andre blir brukt bare til saft.
Flasken ble rengjort hver gang etter bruk og tok alle deler og vasket grundig uten hell. Noe drit :p
fikk tips om å kjøpe sånn sugerør børste som følger med ekstra sett til avent forresten :)

Back
Topp