Vaske brukt vogn

SnoopyGirl

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Trenger tilps til hvordan få vasket brukt vogn.
Det er kun madrasen som går ann å ta ut.
Så resten av bagen henger sammen.

Jeg vaska madrassa på 60 grader i maskin med tennisballer, og tørka flatt. Ellers vaska jeg bare med en klut inni vogna. Utvendig gadd jeg ikke gjøre noe, for der blir den skitten igjen med en gang ;-)

Jeg vasket madrassen i vognen i maskin. Selve vognen vasket jeg med vann, eddik og biotex. Den var jo ikke skitten k utgangspunktet, men nå er den iallfall helt ren og fin. [emoji5]

Vi og har kjøpt brukt vogn. Vasket madrassen i maskinen, ellers kun vasket over med fuktig klut :) Nå var vognen veldig fin, og så ikke brukt ut. Regner ikke med du har kjøpt en kjempe møkkete vogn heller :hilarious:

Har ikke kjøpt brukt, men skal bruke vognen etter storesøster som e 6 år gammel. Vasket madrassen i vaskemaskinen, og ellers bare tørket av med fuktig klut på resten :)

Tusen takk for svar :)
Den er ikke møkkete.
Tenker bare på at alle sier at alt må være ny vasket til den lille..

Vasking før bruk er vel viktigst på helt nye tekstiler, som har rester av kjemikalier etter produksjon :)

Jeg har dog ikke vaska den nye vogna, da babyen vil jo ikke ligge rett i vogna, mem oppi en vognpose - som er brukt og renset. :)

Back
Topp