Vaske boksåpneren

Godhjerta

Glad i forumet
Ser det er så mange som aldri vasker boksåpneren, og det syns jeg er litt rart
Selv skyller jeg den etter bruk, og vasker den av og til.
Hva er vanlig?

Helt ærlig? Den har aldri blitt skitten, så den har aldri blitt skylt heller. Har en sånn kjempegrei en fra Tupperware t

Skyller den alltid etter bruk og det hender seg at jeg slenger den i vaskemaskina. Men lurer på om den ruster av det... :-O

her så har jeg boksåpneren i oppvaskmaskina etter hver gang jeg har brukt den.

Dramadama skrev:
Skyller den alltid etter bruk og det hender seg at jeg slenger den i vaskemaskina. Men lurer på om den ruster av det... :-O

Det kommer nok veldig an på boksåpneren.
Jeg vasker den med oppv.børste i såpevann, en sjelden gang i blandt. For det meste syns jeg det holder å bare skylle den etter bruk.

Sjakkruta skrev:
Helt ærlig? Den har aldri blitt skitten, så den har aldri blitt skylt heller. Har en sånn kjempegrei en fra Tupperware t

Har samme. Den er ikke skitten, men har tørka av den med kjøkkenkluten noen ganger.

Hehe
Jeg stod å tok ut av oppvaskmaskina i går og lurte på hvor mange ganger resten av norges befolkning vasker boksåpneren sin! Føler jeg tar den ut hver gang jeg tømmer maskinen min, og jeg bruker den skjeldent..
Mannen vasker den HVER gang etter den bare er kommet ut av kjøkkenskuffen

hehe.. pussig.

Skylles av etter bruk, vaskes i oppvaskmaskina innimellom.

Kjenner jeg blir så lysten på å vinne på lotto nå snart, så jeg også får oppvaskmaskin.

Miss Fat skrev:

Har samme. Den er ikke skitten, men har tørka av den med kjøkkenkluten noen ganger.

Kjøkkenkluten? Huff, den er vel kanskje det mest møkkete på hele kjøkkenet

Nova85 skrev:

Miss Fat skrev:

Kjøkkenkluten? Huff, den er vel kanskje det mest møkkete på hele kjøkkenet

Ikke når den byttes hver dag da vettu.....

*Elinus* skrev:
Hehe
Jeg stod å tok ut av oppvaskmaskina i går og lurte på hvor mange ganger resten av norges befolkning vasker boksåpneren sin! Føler jeg tar den ut hver gang jeg tømmer maskinen min, og jeg bruker den skjeldent..
Mannen vasker den HVER gang etter den bare er kommet ut av kjøkkenskuffen

Ja, samme gjør mannen min, og det irriterer fletta av meg. Jeg ser ikke poenget. Men nå som jeg har vært her i foreldrene mine sin leilighet, ser jeg jo at ungene mine desverre har arvet hans vane også. For jeeez, den blir jo ikke skitten! 

Vasker den i oppvaskmaskina hver gang etter bruk. Men nå har ikke vi en veldig fancy boksåpner da :p.

Back
Topp