Vaske bamser?

Loppelise

Betatt av forumet
Snuppa fikk en haug av bamser til jul og alle skal bare vaskes for hånd. Jeg HATER å vaske for hånd og vil helst ta dem i maskina, men lurer på om det er noen grunn til ikke å gjøre det? Tenkte å ta de på ullprogram :)

Jeg har vasket alle bamsene mini har fått i maskin, selvom det står kun håndvask. Tåler ikke bamsen en runde i maskinen, ville jeg ikke at mini skulle lekt med den :)

Har aldri vasket en bamse tror jeg. Hvis den har vært møkkete har jeg kasta den. Så mye missliker jeg bamser. Haha.

Er ikke noe interesse for bamser her enda, men når han vil ha dem å leke med så kommer jeg til å vaske dem på håndvaskprogram :) På min maskin er det enda mer skånsomt enn ullprogram

Når de er nyfødt,og første mndene vasker jeg bamsene i maskin på håndvask.Men etter 6 mnd alder gjør jeg det ikke.Hun her liker godt å kose med bamser:-)

Vasker det på håndvask i maskinen jeg, det har alltid gått fint ;)

Her går de både i vaskemaskin og tørketrommelen. Bruker finvask. :)

Skulle kjøre en omgang med ull på 30 så tok de med der. Syns det er fint å vaske nye ting fortsatt, jeg. Vasker nye klær til meg selv også før jeg bruker dem (som regel). Mini synes det er skikkelig stas med myke bamser :)

Back
Topp