Vaske/bade produkter???

Ajja

Gift med forumet
Hvilken bruker dere jenter????

Er jo tusenvis av produkter, og helt ærlig husker eg ikkje kordan eg brukte te de andre :)

Bruker kun babyolje. Babysåpe gjør fort huden tørr, og dessuten er jo ikke de små bebisene "møkkete" ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Nå bruker jeg også bare babyolje.. men etterhvert som barna har blitt større, så har jeg brukt badesåpe fra babyline eller libero :)

☆★hilsen meg★☆

Nå bruker jeg også bare babyolje.. men etterhvert som barna har blitt større, så har jeg brukt badesåpe fra babyline eller libero :)

☆★hilsen meg★☆
Samme her, begynte vel med det når storebror begynte å krabbe og "grise" litt mer, grøt etc :)

Bruker babyolje, samt en shampo jeg fikk i en av apotek-pakkene. Har har litt hår, synes det er så fint når det er nyvasket og ikke så fryktelig fett ;)

babyolje foreløpig, men går nok over til Natusan når han blir litt eldre, elsker den gode lukten etter bading :) prøv ut natusan bedtime bath ;) mmmmm :)

Babyolje. Skulle sikkert hatt en shampo siden han har så langt hår..

Sendt fra mobilen.

babyolje foreløpig, men går nok over til Natusan når han blir litt eldre, elsker den gode lukten etter bading :) prøv ut natusan bedtime bath ;) mmmmm :)

Elsker den lukten!! Jeg bruker bare babyolje bedtime bath nå :)

bruker bare burts bees sine produkter. bruker ikke baby olje siden det tetter porene, og hindrer huden i å puste og å regulere varmen.

Samme her, begynte vel med det når storebror begynte å krabbe og "grise" litt mer, grøt etc :)

Hehe ja.. man merker fort når det er på tide med såpe og skum :P

☆★hilsen meg★☆

Bruker kun vann vi, olje kun hvis hun er noe tørr. Det sykehuset anbefalte oss :)

Det beste syns jeg er produktene til weleda. De kjøper man på helsekost.
Har flere som har anbefalt meg dette, og huden til mini er bare perfekt!:)

Brukte babyoljen til burts bees en gang, men det ble med den ene gangen. Han lukta jo som en blomstereng etterpå. Og synes det ble i meste laget til en liten guttebass ;) holder meg herved til uparfymert. Har brukt natusan top-to-toe og vasket han med det når han har bajsa. Men er det kanskje unødvendig?

Lulilu

Ho her e en gulpeunge ;) sånn at vi bruke litt babysåpe i vannet både til vask i ansikt og rompe!
Syns ikkje eg får bort verken bæsjelukt eller gulpelukt med olje!

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker sebamed sin dusjsåpe og sjampo også dr.greve og libero sin baby olje. Sebamed er mild for huden og lukter godt:) har gulp unge så jo, bebissen min blir møkkete:p
Har fått masse skryt på hs om at han har veldig fin hud.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg kan tipse om Bodyshop sin babyserie. Den er naturlig parfymert, men jeg kunne bruke den til storebror selv om han hadde eksem. Jeg synes det er deilig at barna (ikke spedbarn og små babyer) lukter litt rent når de har vært i badekaret :) Etterhvert vil jeg nok bruke dette på lillebror også.

Back
Topp