Vaske babytøy<3

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Idag har jeg startet varslingen av babytøyet ^^
Er så utrolig spennende ^^ kribler i hele meg når jeg henger ut de nydelige klærne ^^
Gleder meg masse <3

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Det har jeg også gjort for en stund siden, og det er jo så koselig! Det blir liksom så mye mer virkelig når de søte små plaggene henger på snora <3

Jeg har også begynt. I dag har jeg vasket sengetøy og gaskluter :-) Synes det er utrolig koselig å ordne og stelle til lille :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Det å se at de små antrekkene henger på snorkende må være en av de beste følelsene ved ventetiden ^^
Er så utrolig smått :)
Nå nærmer det seg altså :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Det å se at de små antrekkene henger på snorkende må være en av de beste følelsene ved ventetiden ^^
Er så utrolig smått :)
Nå nærmer det seg altså :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hihi... du gjøre mye rart! Varsler babytøy og henger det på snorkende laughing1

Her ska vi vaske ned soverommet vårt t helga å fikse... må ommøblere litt da vi ska ha en kommode og vugga inn dit... vi har foreløpig bare ett soverom. Så storesøster sover i sprinkelsenga å baby ska ha vugga :-) etter d bli d nok vaska... :-) glede mæ!

Sikkert et dumt spørsmål, men vasker du både nytt og arvet tøy?

Jeg har så lite tøy enda, så jeg venter litt til tenker jeg :P

Sikkert et dumt spørsmål, men vasker du både nytt og arvet tøy?

Jeg har så lite tøy enda, så jeg venter litt til tenker jeg :p
Her bli aalt vaska. Gammelt som nytt! D etter storesøster har jo logge på loftet i 2år å d helt nye treng jo en vask for å få bort resta etter produksjon :-)

Jeg vasket både nytt og arvet tøy :) Og her har det ligget i kommoden en mnd allerede :p
Her bli aalt vaska. Gammelt som nytt! D etter storesøster har jo logge på loftet i 2år å d helt nye treng jo en vask for å få bort resta etter produksjon :)

Takk for svar!
Tenker jeg venter til permisjonsstart med å vaske klærne. Men tenkte å vaske sengetøyet til uken, sånn at jeg kan re opp sengen...hehe... (må sikkert re opp en gang til før fødselen pga hunden, men det er jo så koselig å se sengen ferdig og klar for nurket som skal fylle den <3)

Bruker dere tøymykner når dere vasker? Jeg har vasket gulpekluter, vaskekluter og sengetøy i dag, så nå henger det tøybiter over hele leiligheten min :D

Takk for svar!
Tenker jeg venter til permisjonsstart med å vaske klærne. Men tenkte å vaske sengetøyet til uken, sånn at jeg kan re opp sengen...hehe... (må sikkert re opp en gang til før fødselen pga hunden, men det er jo så koselig å se sengen ferdig og klar for nurket som skal fylle den <3)
Her er sengetøy og alt vasket. Men sprinkelsengen er ikke redd opp enda, da hun skal ligge i kurv på rommet vårt en liten periode:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker dere tøymykner når dere vasker? Jeg har vasket gulpekluter, vaskekluter og sengetøy i dag, så nå henger det tøybiter over hele leiligheten min :D

Jeg har brukt både vaskepulver og tøymykner fra blenda sensetive. Savner litt duft av klesvasken dersom jeg er vant til både pulver og mykner med en del duft.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Bli ååbruke tøymykner ja.. blenda sin..

ja da skjønner jeg at du vasker den. Har kjøpt ny så tenkte at det kanskje ikke var nødvendig, men har vasket det meste annet da Nytt og gammelt;).

Jeg luftet kun voksiposen, den er ny og tenke at de ble unødvendig å vaske den først(mest pga den sikkert vil bli vasket en del og vil spare den litt)

Back
Topp