Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det å se at de små antrekkene henger på snorkende må være en av de beste følelsene ved ventetiden ^^
Er så utrolig smått
Nå nærmer det seg altså
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
Hihi... du gjøre mye rart! Varsler babytøy og henger det på snorkende
Hihi... regna m d ;-) men måtte bareSånn går det når tastaturet på mobilen autokorrigerer alt jeg skriver ><
Haha ! ><
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
Her bli aalt vaska. Gammelt som nytt! D etter storesøster har jo logge på loftet i 2år å d helt nye treng jo en vask for å få bort resta etter produksjonSikkert et dumt spørsmål, men vasker du både nytt og arvet tøy?
Jeg har så lite tøy enda, så jeg venter litt til tenker jeg
Jeg vasket både nytt og arvet tøy Og her har det ligget i kommoden en mnd allerede
Her bli aalt vaska. Gammelt som nytt! D etter storesøster har jo logge på loftet i 2år å d helt nye treng jo en vask for å få bort resta etter produksjon
Her er sengetøy og alt vasket. Men sprinkelsengen er ikke redd opp enda, da hun skal ligge i kurv på rommet vårt en liten periodeTakk for svar!
Tenker jeg venter til permisjonsstart med å vaske klærne. Men tenkte å vaske sengetøyet til uken, sånn at jeg kan re opp sengen...hehe... (må sikkert re opp en gang til før fødselen pga hunden, men det er jo så koselig å se sengen ferdig og klar for nurket som skal fylle den <3)
Bruker dere tøymykner når dere vasker? Jeg har vasket gulpekluter, vaskekluter og sengetøy i dag, så nå henger det tøybiter over hele leiligheten min
Bli ååbruke tøymykner ja.. blenda sin..Bruker dere tøymykner når dere vasker? Jeg har vasket gulpekluter, vaskekluter og sengetøy i dag, så nå henger det tøybiter over hele leiligheten min
Vi kjøpte brukt, så jeg vaska denVasker dere voksiposen Eller holder det å bare lufte den?