gutt09jente11
Forumet er livet
lille har gulpet ut hele nestet
Æsj..
HVORDAN vaske?? Redd for å ødelegge, det er driiit fint..

Æsj..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du hva det er inni? Og hvor mange grader stoffet som er brukt kan vaskes på?lille har gulpet ut hele nestet![]()
Æsj..
Vet du hva det er inni? Og hvor mange grader stoffet som er brukt kan vaskes på?
Alt avhengig av type maskin og hva slags programmer, kan du ikke vaske den på et program for sengeteppet eller noe slikt? Og for å være sikker, det blir jo rent på 40 grader også! Om du har tørketrommel, kan du kjøre den der på kaldt eller ulltørk med et par tennisballer...Det jeg ikke vet.... HÅPER det er brukt dyne, og ikke vatt... For da er jeg redd det klumper seg....
Stoffet kan sikkert vaskes på 60 da det er bomull..
Alt avhengig av type maskin og hva slags programmer, kan du ikke vaske den på et program for sengeteppet eller noe slikt? Og for å være sikker, det blir jo rent på 40 grader også! Om du har tørketrommel, kan du kjøre den der på kaldt eller ulltørk med et par tennisballer...
Har du prøvd enda? Jeg hadde tatt lav sentrifugering. Hvordan ble resultatet?Har ny vaskemaskin med masse programmerhehe.. men er det best med lite sentrifuge? eller mye?
Har også tørketrommel og tennisballer.