Vaske babyklær

87camilla

Betatt av forumet
Oktoberlykke 2019
Hei! Noen som har begynt å vaske babyklærne og gjort det klart? Jeg har vurdert å begynne, men tenker at det er litt tidlig, men sommer ferien kommer og fult opp.
 
Jeg har vasket alt :) har vært i så dårlig form så tenkte det var greit å bli ferdig når jeg likevel har kommode og alt.
 
Tenker at jeg skal begynne snart :) deilig å ha det gjort! Må også finne ut om noe mangler, men «frykter» vi har mer enn nok etter storesøster :rolleyes:
 
Jeg har begynt å vaske nå. Greit å få oversikt over hva vi har, og hva vi trenger. Sålenge det ikke skal oppbevares for tett eller på et fuktig sted tenker jeg at det er helt innafor så tidlig.
 
Tenkte å begynne å vakse selv etterhvert:) vi har jo skuffer på stellebordet vi km ha klær i:) så får vi oversikt over hva vi mangler:)) men må nok ha en ekstra kommode:)
 
Jeg sorterte det jeg har og tok av alle lapper og notert ned så nå kan jeg bare handle mere. Vaske litt etterhvert og legge det på plass i kommoden.
 
Henger dere babyklærene opp eller bruker dere tørketrommelen?
 
Tenker jeg venter til over ferien :) da skal jeg flytte storesøsters klær opp på hennes rom, og gjøre babyens klart i stellebordet :)
 
Ja var det jeg tenkte å gjør. Må i instruere vaskekona (mannen min :hilarious::hilarious:)
Haha, jeg tror mannen min skjønner det av seg selv. Han er flink å vaske undertøy, ull osv.. Ikke 30gradersvask da, det er han ikke såå flink på
 
Haha, jeg tror mannen min skjønner det av seg selv. Han er flink å vaske undertøy, ull osv.. Ikke 30gradersvask da, det er han ikke såå flink på
Jeg tørka mye i tørketrommelen før han kom i hus. Han henger opp alle klærene. Tørker kun hånkle og sengetøy. Men han har ansvaret fpr klesvask så blander meg ikke i det. Men nå er det ikke plass til enda mer tørkestativ :hilarious:
 
Jeg tørka mye i tørketrommelen før han kom i hus. Han henger opp alle klærene. Tørker kun hånkle og sengetøy. Men han har ansvaret fpr klesvask så blander meg ikke i det. Men nå er det ikke plass til enda mer tørkestativ :hilarious:
Vi er nødt til å tørke mest mulig i maskin når hun kommer! Hvis ikke renner det over. Har klær som henger ute nå under tak, og det regner. Jeg får ikke til å komme meg rundt alt rotet pluss klesstativ
 
Hei! Noen som har begynt å vaske babyklærne og gjort det klart? Jeg har vurdert å begynne, men tenker at det er litt tidlig, men sommer ferien kommer og fult opp.
Jeg vasker fortløpende. Ligger godt i en ren kommode.
 
Henger dere babyklærene opp eller bruker dere tørketrommelen?
Vi har alltid tromlet babyklærne før, men ble jammen usikker når jeg i dag sammenlignet klærne fra storesøster og de jeg har kjøpt nå. Vet ikke om det kun er at de er vasket eller om det er trommelen sin feil, men de var en del mindre :rolleyes: ellers syns jeg ikke de klærne vi hadde lagret var noe slitte, det rekker de jo ikke bli selv med trommel, men lurer litt på krympingen :eek:
 
Hei! Noen som har begynt å vaske babyklærne og gjort det klart? Jeg har vurdert å begynne, men tenker at det er litt tidlig, men sommer ferien kommer og fult opp.
Vi har ikke begynt, litt pga. at det blir annet kjønn denne gangen - men mest fordi jeg ikke har orket. De ble vasket før de ble sortert og lagt i lufttette plastdunker, så tenker vi bare skyller gjennom det vi blir å bruke på nytt på sånn oppfriskningsprogram og legger de rett i kommoden når den tid kommer. :) Ikke har vi lagt en plan på hvor vi skal ha stelle-/kleskommoden enda heller, nå som vi har satt inn badekar der den sto når første kom til...
 
Henger dere babyklærene opp eller bruker dere tørketrommelen?
Det varierer litt på hvilke klær som er vasket, og hvor travelt jeg har det med å få rene klær :hilarious: Sånne enkle "billige" bomullsklær kan jeg godt finne på å tromle hver gang, men henger de gjerne opp dersom det er tid og rom for det - synes de holder seg fine lengre da! Litt finere klær prøver jeg å henge opp hver gang. Samtidig så er det rimelig kort brukstid på klærne i starten, så om de blir litt mer slitte, så vet jeg ikke hvor mye det egentlig betyr...:rolleyes:
 
Back
Topp