Vaske alt?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Vasker dere alt til baby før det blir brukt første gang?
Tenker da på ting som bilstolpose, lammeskinn, dyne osv :)

Nei, dyner, poser og skinn har jeg bare lufta når det ble kaldt i lufta. Alt anna ble vaska.

Posen hadde jeg vaska, men hadde aldri bilstolpose. Dynene ble vaska, men lammeskinnene bare lufta. :)

Ja, alt utenom madrass og lammeskinn. Det ble luftet.

Tror ikke jeg vasker babynestet. Ellers er alt nytt, så da er det kun klær og sengetøy jeg vasker.

Vasker bare klær og håndkler og sengetøy. Lammeskinn, dyne og vognpose er nytt og fri for kjemikalier, så det vasker jeg ikke :)

Vasket alt. :) Hehe, men jeg ville ikke ha verken bilstolposer, lammeskinn eller dyner, så jeg har jo faktisk ikke vasket noen av eksemplene dine. :p Ville vasket dem om jeg hadde. :p

Alt som skal tettest på kroppen skal vaskes første gang. Så skinn og vognpose er utenpå klærene

Jeg kjøpte brukt lammeskinnspose så den ble renset før bruk. Men skinn og dyne vasket jeg ikke, alt annet av tekstiler ble vasket før bruk.

Ja. Vet aldri hvor det har vært eller stoffer det har vært i kontakt med :)

Vasket alt. :) Hehe, men jeg ville ikke ha verken bilstolposer, lammeskinn eller dyner, så jeg har jo faktisk ikke vasket noen av eksemplene dine. :p Ville vasket dem om jeg hadde. :p
Hva brukte du istedet for lammeskinn og dyne? Bare nysgjerrig:shy:

Hva brukte du istedet for lammeskinn og dyne? Bare nysgjerrig:shy:
Bruker babypose i sengen, jeg liker det mye bedre enn tepper og dyner. :) Jeg bruker ingenting "i stedet for" lammeskinn, ville ikke lagt en baby på mykt underlag.

Back
Topp