Vaske alle babyting?

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Jeg har kjøpt en koseklut, noen bamser og leker til babyen. Har dere vasket alt før dere tar det i bruk? Har feks et veldig fint babyteppe som jeg ikke er helt sikker på om tåler noe annet enn håndvask. Er det krise at det kommer rett fra butikken?
 
Jeg har vasket en koseklut, eneste jeg har atm av bamser.

Alle tepper har jeg vasket, noe på håndvask og noe på 40 grader.
 
Jeg har også vasket alt før bruk. Hadde et teppe jeg var usikker på, vasket det på skånsomt program og det gikk fint.

Det er nok ikke krise å la være, men personlig liker jeg å vaske alt som skal til babyen i tilfelle rester av stoffer etter produksjon. :happy:
 
Vasker absolutt alt, man vet aldri hvor klær,pledd,dyner,puter, sengtrekk,koseklut å alt av tekstil generelt har hvært...Å det kan være fargerester å forskjellig inni alt av tekstil:)
 
Vasker alt, spesielt siden det meste som man har til baby kommer jo i direkte kontakt med hud.
 
Jeg vasker også alt :) er bare å vaske slike tepper og bamser på skånsomt program eller håndvask så skal det gå fint!
 
Jeg vasker også alt nytt, og vasker opp alt brukt før fødsel, men jeg løsner ganske raskt opp på koking av smokker og slikt. Mine unger har stort sett spist jord ganske tidlig:)
 
Back
Topp