vask?!?

Dyner har jeg fått pent brukte. Da vasket på 60 grader og tromlet.

Sengetøy vasker jeg på 60 grader.

Klær stort sett på 40.

Vasker en gang :-) Kan vel bli for voldsomt også, vel?

Sengetøy lufter jeg men klær og sengetøy vasker jeg.
Nye klær på 40 grader og sengetøy + hånklær + kluter.
Spesielt klær med sterke farger kan lett irritere huden til barnet om det ikke er vasket før bruk pga. fargestoffer.
Jeg synes personlig at det holder å vaske ting en gang.

Lyst ulltøy vasker jeg ikke før bruk.

Har arva mye som har ligget på loftet ei stund. Vasker alt av klær på 40, ull på ullprogram, sengetøy/kluter på 60. Dyner vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med siden vi ikke har trommel. For man må vel nesten tromler dem etter vask?

Har arva mye som har ligget på loftet ei stund. Vasker alt av klær på 40, ull på ullprogram, sengetøy/kluter på 60. Dyner vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med siden vi ikke har trommel. For man må vel nesten tromler dem etter vask?

Ja, hvis det er dun bør du det... :-) Låne trommel hos noen kjente da? Her ble det gjort hjemme hos mamma, da vi ikke har trommel selv.

Vasket både dyne og lammeskinn. Vasker klær en gang på 40 eller 60, en gang. Ull på ullprogram.

Gleder meg til å begynne å vaske babytøy!

Vi vasker alt en gang tenker jeg. Og hva vi vasker det på, kommer an på hva det er og hva det tåler. Har ikke begynt å tenke på alt som skal vaskes enda, da det renner over med vanlig klesvask her om dagen og jeg ikke gidder å starte med å vake gutteklær og gutteting vi har kjøpt nytt og brukt og heller ikke lånt, før vi har vært på ekstra ul den 21. i tilfelle de har sett feil og det er ei jente til. Og det andre har jeg ikke kommet så langt som til å gjøre noe med enda.

Back
Topp