Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, men jeg må innrømme at jeg ikke har vasket gardinene, bare luftet de og hengt de opp. Jeg vasker ikke strømpebukser og sånn til meg selv og før jeg bruker det..fru trondrud skrev:
Jeg jobbet hos KID før, og der sa de vi burde anbefale kundene å vaske ting før bruk.Når jeg har åpnet X-antall bokser med håndklær og sett farge støvet som stod opp fra de eskene så har jeg blitt supernøye med å vaske alt.DK82 skrev:
Og har lest flere steder de anbefaler å vaske alt som skal mot huden til baby 3ganger.
Så jeg vasker alt 3 ganger, untatt feks sengehimmelen og sengekanten - de har jeg vasket bare en gang (skal ikke ha hudkontakt helt på samme måte).
Og når jeg kjøper organisk bomull, andre klær merket "uten farlige fargestoffer" eller ull fra nøstebarn og bånsull (uten "farlige" innfargingstoffer) så vasker jeg "bare" en eller to ganger, kommer litt ann på.
Lykke'i'magen skrev:
Jeg jobbet hos KID før, og der sa de vi burde anbefale kundene å vaske ting før bruk.Når jeg har åpnet X-antall bokser med håndklær og sett farge støvet som stod opp fra de eskene så har jeg blitt supernøye med å vaske alt.DK82 skrev:
Og har lest flere steder de anbefaler å vaske alt som skal mot huden til baby 3ganger.
Så jeg vasker alt 3 ganger, untatt feks sengehimmelen og sengekanten - de har jeg vasket bare en gang (skal ikke ha hudkontakt helt på samme måte).
Og når jeg kjøper organisk bomull, andre klær merket "uten farlige fargestoffer" eller ull fra nøstebarn og bånsull (uten "farlige" innfargingstoffer) så vasker jeg "bare" en eller to ganger, kommer litt ann på.
Hjelpes! 3 (!) ganger?? Det hørtes jo villt mye ut. Tenker at det helt sikkert er bedre jo fler ganger man vasker det, men tror jeg nøyer meg med ei gang. All honnør til deg og din flittighet :-) Er det viktig å vaske sengekant au altså?
Her vaskes alt med måte, fikk 1 barn for 14 år siden og den gang var det ikke så nøye som det nå tilsynelatende er. Og vi har da vokst opp vi og klart oss bra, så jeg tror det er viktig å ikke være paniske. Ha en smule sunn fornuft i forhold til vasking, så er det jo også bra for et barn å bli utsatt for noe slik at de ikke som større barn skal reagere på alt ( bli syke av alt ) pga at de ikke har fått oppleve litt baskelusker ;)javel78 skrev: