Vask+skrubb +fullmåne=baby?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ok, d må vel være lov å gjøre et forsøk:-) tenkte bruke kvelden på å vaske og skrubbe litt bad, ta kjøkkenet en solid runde å få vasket en del tøy. . Så da håper jeg at fullmånen gjør sitt i natt etter d:) hihi...:)

Det skal jammen jeg sette i gang med å :) hihi pluss litt siste redeordning :)

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Styrer med husarbeid jeg også.
Ikke pga. fullmåne, for vil vente litt med å føde, men fordi jeg må få ting i orden før den lille kommer. :p

Er jo ikke son at jeg gjør d bare for å få gang på fødsel, men veldig greit å ha gjort d groveste før d kommer et familiemedlem til.... Finner ikke frem skrubb og mopp den første uka etter fødsel liksom:)

Er jo ikke son at jeg gjør d bare for å få gang på fødsel, men veldig greit å ha gjort d groveste før d kommer et familiemedlem til.... Finner ikke frem skrubb og mopp den første uka etter fødsel liksom:)
Det e det mannfolka skal brukes til rett etter fødselen og mens du ligger på klinikken :p

Det e det mannfolka skal brukes til rett etter fødselen og mens du ligger på klinikken :p

Får ikke meg til å skrubbe huset nå delvis fordi jeg vet at gubben kommer til å gjøre det når jeg er på klinikken ;) noen goder må man ha! ;)

Termin 16 Juli

Hehe. .. Ja jeg kunne jo venta å sett om d blei gjort, men greit å slå ihel tiden med. . Men d virka ikke da...

Faktisk hatt mindre kynnere enn på lenge. .. Så her ble d motsatt av d jeg tenkte. ..

Back
Topp