Vask av vognpose

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hvor ren blir den om man vasker den? Har en vognpose med ull i bunn og dun på toppen. Den er satt sammen i to deler. Men jeg blir veldig skeptisk til hvor ren den blir ved vask?! Er det liksom greit nok å vaske og så la en nyfødt ligge oppi? Vurderer å bruke samme pose som jeg gjorde til nr 1 nå som nr. 2 kommer, men veldig usikker. Den er meget godt brukt både hjemme og i bhg..

Kan du ikke prøve å vaske den 2 ganger? Tror ikke det skal være noe problem, altså. Jeg arvet bag til vognen, vasket alt på den 2 ganger.
Dundelen kan vel vaskes på 60 grader?

Vi kjøpte brukt vognpose av broren til venninna mi. Den sendte jeg på rens. Regner da med at den er ren nok. Men den skal vi uansett ikke bruke som pose nr 1, den blir barnehagepose. Vi skal kjøpe en til pose som skal brukes i vogna vi har hjemme.

Kan du ikke prøve å vaske den 2 ganger? Tror ikke det skal være noe problem, altså. Jeg arvet bag til vognen, vasket alt på den 2 ganger.
Dundelen kan vel vaskes på 60 grader?

Dundelen kan nok kanskje vaskes på 60 grader, ja.. Verre med lammeskinnsdelen. Men det hjelper kanskje å fryse den også? Den ser liksom ikke så veldig delikat ut lenger den posen etter å ha vært i barnehagen i 2 år :p

Vi kjøpte brukt vognpose av broren til venninna mi. Den sendte jeg på rens. Regner da med at den er ren nok. Men den skal vi uansett ikke bruke som pose nr 1, den blir barnehagepose. Vi skal kjøpe en til pose som skal brukes i vogna vi har hjemme.
Hadde sendt den på rens og tenkt den var ren nok da

Vet dere hvordan de renser en pose? :)

Jeg har vasket hele voksi urban i maskinen her. Tok det på finvask og kastet det i tørketrommelen med tennisballer etterpå. Like fin som ny etterpå:)

Jeg hadde prøvd å vaske ulldelen også. Med Milo eller annen ullsåpe (har en fin en på nøstebarn). Jeg har jo vasket flere saueskinn uten problem. :)

Back
Topp