"Vask" av tekstiler

Hvorfor vaske trekket på bilstolen? Med mindre den er brukt og skitten da?
 
Hvorfor vaske trekket på bilstolen? Med mindre den er brukt og skitten da?
Den er brukt av eldstemann på 1,5 år. Hadde ved en anledning et uhell hvor bæsjen kom ut av bleia på ryggen mens han satt i stolen, men jeg tok jo å vasket bort flekken med det samme. Tror jeg brukte På stell-såpa og fikk bort selve flekken ved hjelp av såpe og klut. Nå skal jo lille i magen bruke spebarnsinnlegget samt bilstolpose til å begynne med, så vil jo ikke være i direkte kontakt med hverken gammel flekk eller stoffet i stolen. Det er nok mest tanken på at det trengs en liten oppfriskning.
 
Den er brukt av eldstemann på 1,5 år. Hadde ved en anledning et uhell hvor bæsjen kom ut av bleia på ryggen mens han satt i stolen, men jeg tok jo å vasket bort flekken med det samme. Tror jeg brukte På stell-såpa og fikk bort selve flekken ved hjelp av såpe og klut. Nå skal jo lille i magen bruke spebarnsinnlegget samt bilstolpose til å begynne med, så vil jo ikke være i direkte kontakt med hverken gammel flekk eller stoffet i stolen. Det er nok mest tanken på at det trengs en liten oppfriskning.
Ah.. ja da skjønner jeg :) har ikke noe erfaring med det du linka til, men be mannen din demontere og sette sammen igjen? :D Så slipper du?
 
Jeg kommer ikke til å vaske verken vogn eller bilstol... Begge deler har vært brukt av storebror på 3,5 og ligget innpakket i plast på loftet. Det er rent og uten synlige flekker, tørker av hvis det skulle være noe støv/ synlig skitt, men ellers kommer jeg bare til å sørge for at det baby ligger på i vognen er rent og nyvasket.
 
Back
Topp