Vask av skinnsofa

¤Luga¤

Gift med forumet
Vi har svart skinnsofa og den er SKITTEN!!![:'(][:@]

Tips til hvordan og med hva jeg skal vaske den anyone??

Takk[:)]

ORIGINAL: sakri

Pleier å bruke sånn spray til å vaske vinduer med, jeg.[:D]

Å?? Bare spraye på og vaske over med våt klut etterpå? Funker det assa??[8|]

vi har en gammel burgunder skinn sofa . den vises skitten dritt bra på så bruker å ha på jip å bruke skure svamp på så fille me reint vann etter på

bruker jif bare for å få den rein å pga at sofaen er så gammel å skal utbyttes om mindre en 1 år når vi flytter inn i nytt hus..  Kommer ikke til å bruke det på ny sofaen..

GOD DAG [:)] Jeg jobber i møbelbutikk og er i butikken nå. Kjøp Colourlock Leather care pakken. Den inneholder Leather soap og leather cream..da vasker du OG impregnerer sofaen
Koster 195,- hos oss. IKKE BRUK ANDRE MIDLER som JIF osv da du ødelegger sofaen på sikt

Jobber også med møbler og signerer dem som sier du må kjøpe ett spesialmiddel for rengjøring av skinn og så smøre den for å gi den fuktighet etterpå! Møbelbutikkene har pakker med begge deler i.
IKKE bruk Jif eller andre sterke rengjøringsmidler på den!! Da ødelegges skinnet, og sofaen din får mye kortere levetid!

Ser dere gjør litt ymse her ja....Jeg får vel kanskje investere i sånn fra møbel butikken da[:)]

da jeg kjøpte min sofa, anbefale de en spray som spesielt var beregnet på å rengjøre skinnsofa, du kan jo forhøre deg på møbelforretnigen.[;)]

ORIGINAL: Nikki!

jeg kjøper alltid skinn rens på møbel butikk! sofaen blir så flott etter på=)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp