vask av sånne floss/fleecepledd...

Dollface

Forumet er livet
VIP
noen som har gjort det? Uten tørketrommel?
Ble de gode og myke igjen..?

Ja. Vasker fleccepleddene mine i vaskemaskin med milo og tøymykner. Like myke og goe som da de va ny.

ORIGINAL: Sofie.

Ja. Vasker fleccepleddene mine i vaskemaskin med milo og tøymykner. Like myke og goe som da de va ny.

så om jeg brukte vanlig vaskepulver, men milo skyllemiddel så gjør det samme nytta? [:D]

Jenta vår har de myke teppene fra princess..de vasker jeg bare vanlig i maskinen 40 grader og vanlig vaskepulver...de er MYYKE enda[:D] Tørker de ikke i tørketrommel[:)]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Jenta vår har de myke teppene fra princess..de vasker jeg bare vanlig i maskinen 40 grader og vanlig vaskepulver...de er MYYKE enda[:D] Tørker de ikke i tørketrommel[:)]

så de blir ikke sånn grisebustaktige?
<3 pleddet mitt <3

Ja, har hendt seg at e har brukt vanlig pulver t vaskingen. Bruka tøymykner for at det ikke ska bi såååååå altførr statisk.
Bruka tøymykner også når e vaska ull. Da slipp e å få støt i meg kvær gang e har på meg ullgenser[:)]

du trenger ikke noe tøymykner eller noe sånn. det er bare å vaske de å så henge til tørk, gjerne ute da om du har mulighet. tørker å blir mykest om de kan henge rett ned å bli tørket[;)]

Back
Topp