vask av leker...

Merika

Flørter med forumet
Lillemor spiser og gulper på alt av leker hun har for tiden... så jeg tenkte bare å høre hvordan dere vasker lekene og hva de vaskes med?

Jeg legger alt av plastik (uten lyd) i oppvaskmaskinen, tøy leker (uten lyd) 40 grader i vaskemaskin,
alt med lyd vasker jeg over med en våt klut. Leker med kropp uten lyd og hoder med tar jeg kroppen under vann og
gnir godt på de og henger de til tørk [:)]

Jeg har vel egentlig for det meste bare brukt vann... vasker og bytter ut noen av leken annenhver uke slik at hun får litt variasjon [:)]

vasker for hånd, med såpe og varmt vann

Vasker myke leker i vaskemaskinen med litt vaskemiddel, 60 grader

Alt av tøyleker går i maskin( også de spilledåsebamsene og bamser med bjeller og drit og lort inni) på 40 grader. Plastikkleker(selvfølgelig ikke elektiske leker) går i en stor gryte og blir kokt noen minutter. Når jeg tar ut alle lekene ligger det igjen masse rusk og skitt på bunnen,så det er i allefall effektivt[:D].

ORIGINAL: Siljenta

Vasker myke leker i vaskemaskinen med litt vaskemiddel, 60 grader

ORIGINAL: lotte4

Alt av tøyleker går i maskin( også de spilledåsebamsene og bamser med bjeller og drit og lort inni) på 40 grader. Plastikkleker(selvfølgelig ikke elektiske leker) går i en stor gryte og blir kokt noen minutter. Når jeg tar ut alle lekene ligger det igjen masse rusk og skitt på bunnen,så det er i allefall effektivt[:D].

sign + antibac på lydleker[:D]

Back
Topp