Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, du hører det, men blir så rent og fint[emoji6]Bråker ikke det noe sinnsykt i vaskemaskinen?
Har alltid bare puttet det i en balje med varmt vann Zalo og litt klor jeg.
Syns det tar sånn tid nær man skall skylla allt senBråker ikke det noe sinnsykt i vaskemaskinen?
Bråker ikke det noe sinnsykt i vaskemaskinen?
Hehe.. Det er sant[emoji6][emoji23][emoji23]Tipper det ikke bråker mer enn å tørke dunjakke i tørketrommel med tennisballer [emoji13]
Vasker helst duplo og bamser i vaskemaskin, det andre egner seg dårlig i vaskemaskinen. De har nemlig mye leker som ikke tåler særlig med vann som treleker og ting med batterier og selvfølgelig bøker/puslespill da.Vasker dere mye leker da? Eneste jeg har vasket sånn er bamser, fordi de har blitt mye brukt og rett og slett møkkete. Ellers har jeg tørket av et og annet med flekker el, men går ikke på jakt etter skitne leker akkurat...![]()
Vasker helst duplo og bamser i vaskemaskin, det andre egner seg dårlig i vaskemaskinen. De har nemlig mye leker som ikke tåler særlig med vann som treleker og ting med batterier og selvfølgelig bøker/puslespill da.
Poenget mitt var bare at det virker som om "alle" vasker lekene regelmessig?
Det gjør vi, men det kan jo hende vi er sære.
Vi vasker Duplo og andre plastleker i oppvaskmaskinen, bamser i vaskemaskinen og alt som ikke kan vaskes i noen av disse med klut.![]()
Men hvor ofte gjør dere slikt liksom?
.