Vask av klær og diverse

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Når begynner dere å vaske klærne til lille? Vasker dere de flere ganger?
Hvilke vaskeprodukter bruker dere?
Stellekommode er nå kommet i hus og jeg har begynt på innkjøp, men er usikker på når jeg bør begynne, foreløpig ligger alt uvasket i skuffene da jeg allerede prøver å finne ett system oppi der! [emoji12]

Tipper jeg kommer til å begynne når jeg går ut i permisjon, eller etter sommeren. Så jeg har noe å gjøre når det nærmer seg også. [emoji4] kommer til å bruke blenda sensitiv [emoji4]

Tipper jeg kommer til å begynne når jeg går ut i permisjon, eller etter sommeren. Så jeg har noe å gjøre når det nærmer seg også. [emoji4] kommer til å bruke blenda sensitiv [emoji4]

Noe sånn jeg og tenker, da jeg tar en uke ferie uken før permisjon starter, så da har jeg litt å gjøre på.
Men ble litt stressa når jeg så om andre som hadde begynt og folk som skulle vaske flere ganger osv [emoji33] jeg har jo ikke peiling altså, har jo ingen fra før [emoji12]

De siste ukene før lille kommer, begynte 3 uker før forrige gang. Greit å ha noe å henge fingrene i når permisjonen starter[emoji28] Vasker de bare en gang[emoji4]
Brukte neutral sitt vaskepulver frem til de sluttet å selge det på butikken «vår», så nå er det blenda sensitiv[emoji4]

Stellekommode er på plass her også. [emoji6]
Vasker nok ingenting før i september tenker jeg. Satser på at en runde holder.
Som vanlig blir det økologiske/miljøvennlige produkter her. [emoji28]
Ecover og Sonett bruker vi mest.

Begynner vel i begynnelsen av september tenker jeg :) vasker bare en gang. Bruker som regel blenda sensitiv :)

Satser på å vaske når det nærmer seg mer :) Bruker ecoegg fra enklere liv pga ei frøken med atopisk eksem her :)

De siste ukene før lille kommer, begynte 3 uker før forrige gang. Greit å ha noe å henge fingrene i når permisjonen starter[emoji28] Vasker de bare en gang[emoji4]
Brukte neutral sitt vaskepulver frem til de sluttet å selge det på butikken «vår», så nå er det blenda sensitiv[emoji4]

Ja, er nok kjekt å ha noe å drive med, dagene blir vell lange når man bare går sånn å venter [emoji12]
Mye neutral produkter som forsvinner faktisk, veldig dumt da jeg har likt de godt til andre ting

Stellekommode er på plass her også. [emoji6]
Vasker nok ingenting før i september tenker jeg. Satser på at en runde holder.
Som vanlig blir det økologiske/miljøvennlige produkter her. [emoji28]
Ecover og Sonett bruker vi mest.

Permisjonen min starter 12. men jeg tar ferie fra 3-11. Så kanskje greit å begynne då, ser for meg at jeg fortsatt mangler en del ting da og at jeg må løpe rundt å handle også [emoji23]

De har jeg faktisk ikke hørt om, regner ikke med man får de i dagligvare butikker?

Satser på å vaske når det nærmer seg mer :) Bruker ecoegg fra enklere liv pga ei frøken med atopisk eksem her :)

Oii, det var bra du sa, skal anbefale det til en venninne, hun finner ikke noe som funker til sin lille med atopisk eksem. Verdt å prøve [emoji16]

Oii, det var bra du sa, skal anbefale det til en venninne, hun finner ikke noe som funker til sin lille med atopisk eksem. Verdt å prøve [emoji16]
Ja gjør det! Har brukt nøytral og sensitiv leeenge, men var ikke før jeg gikk over til dette at hun ble bedre :) Billig i lengden er det også

Har ikke vasket noenting foreløpig, bortsett fra Nike-bagen jeg mest sannsynlig skal bruke som fødebag og vippestolen vi kjøpte brukt. Men har kjøpt inn Blenda Sensitive vaskepulver og tøymykner :) Kommer nok til å vaske alt og legge i plastbokser i løpet av neste ferie (midten av august).

Skulle jeg startet en ny tråd for hvordan i alle dager man bør organisere klærne til lille i skuffene? Eller ta det på denne tråden? For jeg får helt hetta av hvordan jeg skal organisere det best mulig.
Tenker jo først bodyer for seg, bukser for seg Osv Osv Osv MEN så er det jo så mye som kommer i sett og da må jo det være sammen. Også er det jo forskjell på ull og bomull.. også er det jo ulike størrelser. Haha vet ikke om jeg har litt ocd eller hva som skjer Hahahah

Begynner å vaske litt i slutten av ferien, typ august..vet av tidligere erfaring at formen min er hanglete mot slutten av graviditeten.. Greit m alt som er gjort.. [emoji28]

Skulle jeg startet en ny tråd for hvordan i alle dager man bør organisere klærne til lille i skuffene? Eller ta det på denne tråden? For jeg får helt hetta av hvordan jeg skal organisere det best mulig.
Tenker jo først bodyer for seg, bukser for seg Osv Osv Osv MEN så er det jo så mye som kommer i sett og da må jo det være sammen. Også er det jo forskjell på ull og bomull.. også er det jo ulike størrelser. Haha vet ikke om jeg har litt ocd eller hva som skjer Hahahah

Ta det gjerne her! For jeg lurer også, jeg prøver og prøver, men blir ikke enig med meg selv [emoji23]

Jeg kommer til å organisere etter type klær, om det kommer som et sett eller ikke synes ikke jeg spiller noen rolle, enten så parer jeg de sammen om de ulike delene er rene samtidig, eller så parer jeg de kanskje sammen med andre ting som matcher;-)

Og jeg kommer til å legge ul og bommul etc også sammen og holder meg på å organisere etter sett. Det er det jeg synes er nest praktisk hvert fall:-)

Back
Topp