Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Entil
Flisebutikker har spesial-midler til fliser og fuger. De fungerer kjempebra[:D]
Vi har stort sett bare rengjøringsmidler til hele huset fra Flis-kompaniet, de er kjempebra og drøye!
ORIGINAL: Snøjenta
Vi har stort sett bare rengjøringsmidler til hele huset fra Flis-kompaniet, de er kjempebra og drøye!
ja, har lurt litt på om det fantes et spesialmiddel... tenkte det var rart om det IKKE var det.. hehe! men har ikke leita så veldig da.... [:D]
ORIGINAL: Snøjenta
ja, har lurt litt på om det fantes et spesialmiddel... tenkte det var rart om det IKKE var det.. hehe! men har ikke leita så veldig da.... [:D]
Skal vi seee... Har funnet frem mine rengjøringsmidler her[8D]
Bruker Fila Deterdek til skikkelig rengjøring av dusjen 2-4 ganger i året. Utblandet i 10 deler vann på spray-flaske.
Den er supersterk og lukter pjuk, men fjerner absolutt alt! Må skylles veldig nøye etterpå, og bør ikke brukes for ofte siden den er så sterk.
Bruker Fila Fuganet på fugene innimellom. Er et spesialmiddel som fjerner smuss og missfarging i fugene.
Fila Filavia Bagno er rensemiddel for baderom, som jeg bruker på toalettet. Det er det eneste rengjøringsmidlet som gjør at jeg klarer å vaske doene uten å spy[8D]
Fila Filabrio er et universalmiddel som jeg bruker på alt av glass (og det har jeg myyye av! Både glassbord og -benker, speil, glassvask, glassdører i dusjen osv). Særlig genial i dusjen og på glassvasken siden det er bare å skylle det av etterpå[:)]
Fila Filahobby kan også brukes på alt, inkludert sykkelkjeder og bilfelger[8D] Jeg bruker det på ventilatoren og vasken på kjøkkenet og ellers på kjøkkenet hvis jeg har vanskelige flekker.
Også bruker jeg Fila Cleaner til vanlig på gulv og benker[:D]
Disse midlene koster litt i innkjøp, men varer mye, mye lengre enn f.eks Jif og er mye bedre, så i lengden blir de mye billigere.
Jeg er hvertfall kjempefornøyd[:D][:D]