Vask av emmaljunga sportsdel og bag

sussna91

Elsker forumet
Januarlykke 2016
Vi skal gjøre klar sportsdelen etter storesøster nå, en 2013 emmaljunga City cross. Lest litt opp og ned om vask av trekket i sportsvognen. Er det noen som har erfaring ved å vaske trekket i maskin? Ullprogram 30 grader?
Og hvordan gjør jeg ren bagdelen? Den begynner å få litt gule flekker her og der og vi har flere ganger brukt tekstilspray på det, men det fungerer ikke.
Og hva med kalesjen til sportsdelen? Hvordan gjør dere rein den? :)

Jeg har tatt alle avtagbare trekk på finvask og kalesjen har jeg lagt i vann i badekarret og brukt en blanding av klor, vann og zalo... Gnir inn med en svamp og lar det virke i ca 10 min før jeg skyller med dusjen og henger den til tørk ;)

Jeg har tatt alle avtagbare trekk på finvask og kalesjen har jeg lagt i vann i badekarret og brukt en blanding av klor, vann og zalo... Gnir inn med en svamp og lar det virke i ca 10 min før jeg skyller med dusjen og henger den til tørk ;)
Kommer til å gjøre det samme, men bagen kan man ikke ta fra hverandre. Har du vasket den på noe annen måte enn med klut?

Kommer til å gjøre det samme, men bagen kan man ikke ta fra hverandre. Har du vasket den på noe annen måte enn med klut?

Alle trekkene kan vel tas av bagdelen? Bortsett fra det ytre som sitter da men det kan du bare skrubbe med en klut og skulle av med dusjen... Jeg gjorde det med min leatherette og det gikk fint ;)

Alle trekkene kan vel tas av bagdelen? Bortsett fra det ytre som sitter da men det kan du bare skrubbe med en klut og skulle av med dusjen... Jeg gjorde det med min leatherette og det gikk fint ;)
Tror ikke det er mulig å få av, har i såfall ikke funnet ut hvordan :p

Nøytral vaskemiddel, svamp og inn i dusjen. Skrubbet, og så gikk jeg over med steamer :)

Back
Topp