Vask av Emmaljunga Mondial delux

Deiga88

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med vask av trekket nedi bagdelen? Tar man ut trekket er det en skinnkant øverst. Kan det vaskes i maskin da? Har kjøpt en vogn brukt, og den trenger virkelig en vask. Redd det ikke holder med håndvask :/

Jeg har vasket vårt trekk på mondialen i vaskemaskina. Brukte først våtservietter beregnet for rens av skinnmøbler, og så på ullprogram med milo. Ble veldig bra. Smøret inn skinnet etterpå for at det ikke skulle tørke ut [emoji4]

Vasket på ullprogram med milo jeg og. Ingen problem! Men ikke la det ligge vått i maskinen

Jeg har vasket vårt trekk på mondialen i vaskemaskina. Brukte først våtservietter beregnet for rens av skinnmøbler, og så på ullprogram med milo. Ble veldig bra. Smøret inn skinnet etterpå for at det ikke skulle tørke ut [emoji4]

Hva smøret du inn med etterpå?:)

Fikk råd om å vaske skinnet med Zalo fra butikken den ble kjøpt. Aldri prøvd å vaske nedi baggen siden den ikke er møkkete og ikke i bruk. Men vasket kalesjen på en vogn jeg låner og væsken den da i dusjen med en blanding jeg fant på nettet. Ble helt ren.

Jeg turte ikke putte trekket i vaskemaskinen da står det skal håndvaskes, men det virker som det går bra. Jeg brukte vann og zalo og det fungerte veldig fint. Ble ikke helt rent, men mye bedre enn det var :)

Back
Topp