Vask av brukt barnevogn

Trekket inni baggen kan oftest ta ut. Er ikke alltid man kan vaske det i maskin. Se på lappen. Et mildt vaskemiddel er forsovidt best. Her var det melkeflekker etter storebror. Jeg la det i bløt med vanish for å få bort flekkene og skylte det mange ganger etterpå. Så her er vognen blitt fin igjen. Men vi kjøpte en brukt chicco next to me. Den vasket vi bare over med en våt klut med litt blenda sensitiv. Var ingen synlige flekker.

Understellet bør gjerne vaskes for å forebygge rust. Men det bør gjøres etter vinteren også, siden veisalt vil ruste understellet om man ikke tar vare på det

Det av trekket som kan helst av putter jeg i vaskemaskina. Resten vaskes i badekaret. Brukte vanlig vaskemiddel

Trekket inni baggen kan oftest ta ut. Er ikke alltid man kan vaske det i maskin. Se på lappen. Et mildt vaskemiddel er forsovidt best. Her var det melkeflekker etter storebror. Jeg la det i bløt med vanish for å få bort flekkene og skylte det mange ganger etterpå. Så her er vognen blitt fin igjen. Men vi kjøpte en brukt chicco next to me. Den vasket vi bare over med en våt klut med litt blenda sensitiv. Var ingen synlige flekker.
Takk, vasket det som går i maskinen, ble usikker på det som ikke kan tas vekk. Mest innvendig. Får ta våt klut og blenda :)

Det som ikke kan vaskes i maskin har jeg vasket i dusjen, spylt vognen og vasket med nylonvask og spylt igjen :) Veldig lettvint igrunnen :)

Jeg hadde vaska alt jeg kjøper brukt, men vet ikke hvordan.. står sikkert mye på nett ? Kan dessverre ikke så mye om det :/

Back
Topp