Vask av bamser... *oppdatert*

beibi08og11

Gift med forumet
...noen som har vasket kosedyr, som der står håndvask på, i vaskemaskinen??? feks hinkelpinkel osv... Føler det er påtide med en vask i maskinen på disse kosedyrene som har vert med oss overalt i 2 år[:D]

--------------------------
Da har hinkel pinkel og flere bamser og spilledåser fått seg en vask i maskinen[:D] De ble som nye, rene og pene. Spilledåsen virket akkurat som før. Ikke satt i batterier på hinkel pinkel enda, blir spennende å se...[:D]

Jepsi pepsi.
Har bare vasket de på 40 grader da. De som det står håndvask på.

*host* jeg har vasket alle bamer i maskinen uten å lese på lappen [:-]
Det har gått fint med alle

ORIGINAL: plysj

*host* jeg har vasket alle bamer i maskinen uten å lese på lappen [:-]
Det har gått fint med alle

Samme her.[:)]

Hvordan har det gått med de som lager lyd??? Lillegullet kastet opp på både hinkelpinkel og en spilledåsebamse...hmmm[8|] tenker endten så går de i søpla eller så vasker jeg de bare. Føler ikke at håndvask på disse er godt nok.

Vi har ikke brukt noen spilldåsebamser, så det vet jeg ikke. Vasket en som lager lyd når den blir ristet eller klemt, og der ble lyden litt annerledes.

ORIGINAL: *trinemor*

Vasker de i maskinen ja, men da gjerne på ullprogram [:)]

ja tenkte å bruke milo og ullprogram

Ja, vasker alt av leker som ikke tåler vask i vaskemaskinen. Går alltid bra [:)] Kokte en bitering en gang da, det gikk ikke bra....

jepp, kjørt bamser på 30 - 40 grader. aldri lest lappen for vasking jeg, bare vasket..ingenting er ødelagt hvertfall [:)]

Oppdatert[:D]

Back
Topp