Vask av babytøy

Windy

Forumet er livet
Når vasker dere babytøyet? :)

Hvor lenge før termin?

Her kan det hende det blir vaska snart...
og så om igjen nærmere termin[&:]

Just in case...[;)]

hmm.. Sist så tror jeg at jeg begynte i uke 15 hehe....

Det er ikke SÅ lenge siden de ble pakket vekk. Så klærene er jo allerede vasket..Så kommer nok til å ta det litt sånn etterhvert..
Har en del nye klær også.. Kommer nok til å ta litt og litt sammen med storesøster sine klær

Vasket de første plaggene igår jeg, klarte ikke å vente lenger[:)]

Vasket alt her om dagen[:D] Brettet å lagt pent i kommoden hennes. Så nå er det klart!!

[:D][:D]

jeg har planer hver helg om å finne frem babytøyet etter sønnen min og få det vasket. Men så strekker ikke energien til, så da blir det stadig utsatt.
Men til helgen, da.... [:D]

jeg har ikke hatt noe hastverk med noe jeg, ikke før nå! Nå begynner det for alvor å krible i magen, har så lyst til å ordne i stand alt til lillegull, men føler jeg må vente enda minst 1 mnd ellers blir tida så uendelig laang.
Har ikke noe sted å gjøre av babyklærne enda heller, så det hjelper. Har ikke noe lyst til å rydde utav kommoden til lillejenta som vi mista i fjor sommer enda... så jeg får se, men jeg venter iallefall 4-5 uker til jeg begynner å vaske klær tror jeg

ORIGINAL: ThereseAa

jeg har planer hver helg om å finne frem babytøyet etter sønnen min og få det vasket. Men så strekker ikke energien til, så da blir det stadig utsatt.
Men til helgen, da.... [:D]

Ja, til helga kanskje[8D][8D]

ORIGINAL: TITTIN72

Her kan det hende det blir vaska snart...
og så om igjen nærmere termin[&:]

Just in case...[;)]

Ja, er det jeg tenker og... just in case.. ;)

Evamor 83: kan forstå at det å rydde ut av kommoden til Frida er et stort steg å ta.. Gjør det når du kjenner det er rett du.. -varm klem-

Jeg har kjempe lyst til å gjøre det med en gang, men har vel bestemt meg for å vente til jeg har gått ut i permisjon. Jeg vil ha det så nyvasket som mulig[:D][:D]

Meen det er lenge å vente syntes jeg!!![;)]

Har planer om å gjøre det i påsken!
For etter påske skal vi pusse opp badet, og da blir det 3 uker uten vaskemaskin. Og etter det begynner det jo å nærme seg, særlig hvis snuppa skulle finne på å komme før tia...

Også er det jo så deilig med alt som er gjort:)

Jeg har vasket det meste her.. Men det kommer jo noe nytt hele tiden, så helt ferdig blir jeg nok ikke [:D] 

Sambo og jeg skal ut og kjøpe kommode til lillegutt i morgen,og da begynner jeg nok med litt vasking også[:)]
Syns det er greit og ha det klart om noe skulle skje,også er det jo bare til og vaske det på nytt når det nærmer seg termin

her er alt ferdig vasket. Lagt alt i poser sålenge så det ikke skal støve ned..[:D]

Alt ligger i kommoden hans nå, men er ikke vasket. Tenkte å begynne å vaske over påske kanskje.

Maks en uke før ks dato kjenner jeg meg selv godt nok[:D] Utsetter det meste til i siste liten [:)]

Jeg vasket alt her om dagen! ;) Håndkler, kluter, klær, laken og sengetøy! Utrolig deilig å være ferdig med det:) Nå kan lillemor bare komme [:D]( selvom jeg helst ser at hun venter til termin) hehe Men alt er klart i alle fall :)

Det som er kjøpt nytt har jeg vasket etterhvert som det er kjøpt. Må snart få tatt opp klærene fra kjelleren og sortert de. Så blir de nok vasket etterhvert.

Har ikke vasket noe, men det ligger klart i kommoden. Skulle jeg få før tiden, kommer min mamma og vasker tøyet og legger det på plass.[:D]

Har ikke kjøpt noe engang... På tide å shoppe litt kanskje[:-]

Back
Topp