Vask av babytøy

Vasker alt med blenda sensitive og bruker ikke tøymykner til vanlig. (selvsagt milo på ull da)

Blenda sensitive for det meste

Blenda sensitive på alt. Milo på ull, men det er ikke et must. Bruker ikke tøymykner for det har ingen hensikt.

Vasker med nøytral eller blenda sensitiv.. unngår parfyme. Aldri brukt skyllemiddel.

Bruker alt sensitivt, akkurat nå rema 100 vaskepulver og blenda skyllemiddel( milo på ull). Jeg er allergisk og unner ikke mine barn det.

Blenda Sensitive, og Milo uten parfyme på ull.

Blenda sensitiv og bruker ikke tøymykner. Brukt milo.
Håndklær har vi vasket med våre med blenda sensitiv og blenda sensitiv tøymykner men vi bruker annen såpe på våre klær til vanlig

Blenda sensitiv eller neutral. Bruker ikke tøymykner.

Jeg bruker blenda sensitiv, unik(?) Sensitiv eller änglamark. Foretrekker flytende, men pulver er sikkert også fint:) ingen tøymykner.

Bruker omo jeg, og en mild tøymykner. Klarer ikke å gå med stive klær og jeg reagerer mer på sensitiv enn vanlig klesvask.
Nøytral lukter grusomt og ødelegger tøyet, så jeg har landet på at det beste er å vaske med det jeg alltid har gjort [emoji4]

Blenda og milo. Reagerer på nesten alt :shifty:

Bruker flytende blenda sensitive. Og nøstebarn sin såpe til ull/silke.

Bruker omo jeg, og en mild tøymykner. Klarer ikke å gå med stive klær og jeg reagerer mer på sensitiv enn vanlig klesvask.
Nøytral lukter grusomt og ødelegger tøyet, så jeg har landet på at det beste er å vaske med det jeg alltid har gjort [emoji4]
Samme her.

Nøytral eller tilsvarende, både pulver og tøymykner.
Det lukter ingenting, og ødelegger visselig ikke tøyet.
Milo parfymefri til ullvask.

Back
Topp