Vask av babytøy

kosemor

Glad i forumet
Greide ikke vente lenger og har idag vaska babytøy i str 50- 62 etter storesøster.. Vet aldri når ting skjer så

Jeg gjorde d samme i går ;)

<3 så koselig. Jeg skal rydde i babytøyet i morgen, og faktisk gi det vekk :O Søskenbarnet mitt bruker det nå også får jeg igjen det som overlever + litt til når det er min tur med bebis :) Det blir andre ladning hun får :)

Greide ikke vente lenger og har idag vaska babytøy i str 50- 62 etter storesøster.. Vet aldri når ting skjer så

Har gjort det samme :)
Men dersom noe skjer i nærmeste fremtid så bør jo mindre str kjøpes inn også :P

Jeg har noe 44 str etter storesøster jeg vasker om det blir behov for det :)

Burde kanskje skaffe noe babytøy jeg da :) har kun ett par sett med strikket babytøy. Kanskje en body eller to etter Markus :)

Har både hentet frem en del og kjøpt litt babyklær. Har vært gjennom de flere ganger og brettet de.... :excited001
Men skal vente litt med å vaske de.
Har ikke kjøpt kommode som klærne skal stå i, men regner med at når den blir i hus og ferdig pusset opp så vasker jeg nok klærne og sorterer i skuffene.... det er bare dette med kommoden, jeg har sett for meg hvordan den skal se ut men jeg finner ikke den rette :dance018

O'hoi! Jeg har to par tøfler som jeg har fått jeg...og det er alt! Haha... Venter med å kjøpe til juli/august jeg...når vi har kommet i stand i my leilighet :) Kommer hun i nærmeste fremtid får jeg sende familien ut på shopping ;)

Men nå har jeg ingen andre barn/kusiner/fettere som hun kan arve av heller da ;)

da har jeg vert gjennom alt babytøyet igjen. for å gi det vekk!! æææ!! heldigvis hadde jeg litt i den minste str også <3 det pakket jeg ikke vekk igjen

Så koselig da :) gleder meg til å gjøre de samme :) men kommer nok til å vente en stund til :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Koselig og gjøre sånt da :) blir nok til at jeg venter en stund enda .

Back
Topp