vask av babytøy

mine 2 sommergull

Glad i forumet
når begynte/begynner dere å vaske klærne til di søte små?
 
jeg vasket alt veldig tidelig jeg hehe...likte å ha det klart
 
vasket det for noen uker siden, og ble akkurat ferdig med siste rest i går, så nå er alt klart her :-) 
 
har vasket etterhvert som jeg har kjøpt inn :) 
 
kansje på tide og begynne da...hehe.... :D
 
vasket det denne uken :)
 
Hadde alt klart til påske :) er 39 uker idag, så har forhåpentligvis ikke mange dagene igjen :) kan gjerne komme i natt for å si det slik :)
 
Ei venninne vaska det for meg mens vi lå på sykehuset... Hadde tenkt å vaske nå jeg gikk ut i permisjon, men lille prinsessen vår hadde ikke planer om å vente så lenge ;)
 
Jeg vasket for noen uker siden, er i hvertfall mer eller mindre ferdig nå. :-)
 
Jeg begynte for to dager siden ;)
 
Jeg har vasket etterhvert som jeg har fått arve tøy/kjøpt inn. Siste rest ble vel vasket i påsken :)
 
Begynte for endel uker siden... nyinnkjøpttøy,sengetøy og litt av gjennbruktøyet...
Så det som er igjen nå er litt tykkere ting som jakker,dresser og stikketøy osv av gjenbruk...

Har jo fått KS datoen,men visst han kommer før så stresser jeg ikke,det som er igjen kan jeg vaske event. etter vi kommer hjem :D


 


allumia skrev:
Ei venninne vaska det for meg mens vi lå på sykehuset... Hadde tenkt å vaske nå jeg gikk ut i permisjon, men lille prinsessen vår hadde ikke planer om å vente så lenge ;)


så hyggelig av venninnen din da :)
 
Har ikke begynt enda. Hadde tenkt meg å begynne til neste uke, da jeg går ut i permisjon.. Redd for å ikke få tiden til å gå når jeg er hjemme, så greit å ha sånne koselige ting å pusle med når man går hjemme. :)
 
Startet på fredagen faktisk, da var det 2 uker til termindato :)
 
Jeg har vasket alt jeg har i nøytrale farger :) Har fått beskjed om at det er jente, men har hørt om så mange de har tatt feil med, så jeg venter med ¨å vaske rosa til gullungen er ute :)
 


frk.missi skrev:
Har ikke begynt enda. Hadde tenkt meg å begynne til neste uke, da jeg går ut i permisjon.. Redd for å ikke få tiden til å gå når jeg er hjemme, så greit å ha sånne koselige ting å pusle med når man går hjemme. :)


det var akkurat dette jeg tenkte og :)
 
Vaska de minste str for et par uker siden.
 
Back
Topp