Vask av babytøy

kmb

Forelsket i forumet
Hva slags vaskemiddel og skyllemiddel bruker dere?

bruker flytende blenda vaskemiddel. bruker ikke skyllemiddel. det er det samme som resten av familien bruker.

Vi bruker Neutral vaskemiddel, enten for hvite/lyse klær eller for farget klær.
Det har vi brukt i "alle" år, fordi jeg klør av annet vaskemiddel.
Bruker ikke skyllemiddel elelr tøymykningsmiddel. Syntes ikke det gjorde noe forskjell.

biotex tror jeg d er.. kjøper sånn 5 kg bokser[:)]

kun nøytral.
Prøver mest å bruke nøytral skyllemiddel eller noe som ikke er parfymert. Nå er det jo snart tid for å henge ut tøy til tørk og da får jo klærne en utrolig god lukt da..

Brukte nøytral sist, men var ikke helt fornøyd egentlig. Så nå kommer jeg til å bruke blenda sensetiv. Vaskemiddel og tøymykner.

Har ikke begynt å væske enda, men komme til å kjøpe vaskemiddel uten parfyme. Også tenker jeg også å vaske klærne når det er greit tørke de ute. Deilig frisk lukt i klærne da ja [:D] Men vet om mange som bruker vaskemiddel med lukt i selv til de små, men bør nok ikke ha så mye i da.

her bruker vi Omo color og softlan skyllemiddel. ikke merket noen forskjell på omo og neutral når det gjelder atopiske eksemen til guttungen, heller ikke med eller uten skyllemiddel. Men jeg setter på en ekstra skylling da.

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Brukte nøytral sist, men var ikke helt fornøyd egentlig. Så nå kommer jeg til å bruke blenda sensetiv. Vaskemiddel og tøymykner.

Back
Topp