Småbarnsmor16
Flørter med forumet
Hei Jeg har litt såre Brystvorter, og lurte på om jeg kan bruke Vaselin? Må jeg tørke det av før amming? Jeg fullammer, pumper ikke i det hele tatt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så smart å klippe de i to! Det har jeg ikke tenkt påJeg bruker multi-mam kompresser. Syns de er fantastiske. Klipper en i to og bruker på hver nippel. Har mange igjen enda.
Så smart å klippe de i to! Det har jeg ikke tenkt på
Det høres virkelig ut som du har fått god hjelp på barsel altså så fantastisk at det finnes avdelinger der de tar seg tid til sånne ting ♡Ja, hehe...skulle ønske det var min geniale ide , men fikk de første gang på sykehuset og der klippet de en i to. Mye rimeligere og samme gode effekt. De sa også at man skulle ha de på ca halv time og så ta vare på de i posen sin og sette de på en gang til ( innenfor 24 timer ) før man kastet de. Typisk sette de på på morgenen og så en gang til på kvelden.
Jeg bruker de derfor sånn, med ammeinnlegget utenpå i bhen for å holde de på plass. Gir god effekt og er økonomisk. Jeg har bare brukt to stk etter jeg kom hjem. Plages lite med såre nippler nå, men det blir litt mer sårt når jeg snart skal pumpe i tillegg ( til å gi bort). Da blir det større " belastning " på nipplene.
Jeg ser at når jeg begynner behandling før det blir aaalt for sårt, så holder jeg nipplene fine.
Det høres virkelig ut som du har fått god hjelp på barsel altså så fantastisk at det finnes avdelinger der de tar seg tid til sånne ting ♡
Jeg visste ikke at man kan bruke de to ganger... blir plutselig litt mindre dyrt å bruke de kompressene da
Jeg har heller ikke såre nippler lenger. Veldig deilig å være kvitt det problemet i det minste håper du slipper sårhet til tross for ekstra pumping hvor mye klarer du å pumpe nå?