Vart känner ni er bäbis?

Sophia-Larvik

Blir kjent med forumet
Hej! Nu börjar våra små växa till sig och ta mer plats i magen. Jag känner vår dotter för det mesta jättelångt ner i magen och funderar på om detta är vanligt? Livmodern räcker en bit över naveln nu, men det är otroligt sällan jag känner henne så högt upp. Hur är det för er? :)
 
Her ligger lillegutt ofte med hode ned, rumpa på høyresiden og bena mot venstre siden..
Snur seg ofte også men virker som det er en av stillingene han ligger veldig ofte i.
 
Lillebror er en akrobat til tider! :) Nå har han ligget en del på tvers, så da har jeg kjent armer og bein på hver side av magen. Men nå tror jeg han ligger nedover med hode, mest mot høyre side. Kjenner mye gnuffing ned mot lysk og skambein og rett til høyre for navlen.
 
Aner ikke!
 
Jeg kjenner mest på sidene av magen, særlig når jeg ligger. Har morkaka foran, så jeg kjenner ikke så mye der enda, med mindre mini romsterer veldig.
 
Litt overalt her også...mest på høyre og venstre side av navlen, men også over og nedenfor:p
 
Her ligger lillegutt ofte med hode ned, rumpa på høyresiden og bena mot venstre siden..
Snur seg ofte også men virker som det er en av stillingene han ligger veldig ofte i.
Häftigt att du kan känna så väl hur han ligger! Jag klarar inte placera utifrån sparkarna :p
 
Häftigt att du kan känna så väl hur han ligger! Jag klarar inte placera utifrån sparkarna :p
Han har ligget slik på 3 ultralyder, får som regel spark på venstre side i navle høyde eller litt høyere.. Litt hardt på høyre (rumpe/rygg?) og litt svakere bevegelser nede og når han hikker så kjennes det langt nede :p
Virker ihvertfall litt logisk at han ligger slik ut fra hvor div bevegelser er...
Men snur seg ofte da og da aner jeg ikke men dette er ganske standard plassering for min virker det som... ;-)
 
Her er det litt overalt, mye aktivitet ved navlen og i sidene, men hun er også flink til å sparke nedover, rett i blæra :p
 
Ved middagen nettopp, fikk jeg ett par fine spark rett i blæren!
 
Han har ligget slik på 3 ultralyder, får som regel spark på venstre side i navle høyde eller litt høyere.. Litt hardt på høyre (rumpe/rygg?) og litt svakere bevegelser nede og når han hikker så kjennes det langt nede :p
Virker ihvertfall litt logisk at han ligger slik ut fra hvor div bevegelser er...
Men snur seg ofte da og da aner jeg ikke men dette er ganske standard plassering for min virker det som... ;-)
Må bare si at gutten min hikket da vi var på ul sist og da kjente jeg det i feil ende!! Artig. Visste heller ikke hvordan hikke kjentes ut før da, men da han sa at han hikket ga det mening:) baby lå på tvers. Og jeg spurte gyn om han var sikker på at hodet var på den siden.. Har mine tvil:p
 
Og jeg har ikke peiling, kjenner han overalt, men han er flere ganger daglig oppe og dytter rundt og over navlen som jeg ikke liker for det er vondt. I dag tenkte jeg på at jm prøvde å forklare meg forskjellen på rumpe og hode. Det var en ganske stor, spiss, hard klump som lå over navlen i dag feks, tenkte kanskje at det kan ha vært rompa. Veldig til å romstere. Husker storesøster som mye roligere:) men hadde i tillegg morkaka foran da som beskyttet litt.
 
Kjenner henne overalt egentlig. Nå har jeg hatt hode(tror jeg) helt oppe og føttene helt nede en periode. Nå ligger hun på tvers. Har og kjent noe rundt som stikker ut på høyre side litt over navelen, og fått vondt bakover i ryggen når hun har sparket. Så en liten akrobat her :)
 
Her ligger lillegutt med hodet laaangt ned i bekkenet. Kjenner bevegelser helt nederst i magen, noe jeg tror er armer. Kjenner også en del spark i øvre del, men det varierer litt på hvor:)

Mye press på blæra om dagen:-/
 
Kjenner han fremdles litt over alt. Både soarkene nedover, sidene, men i de siste dagene også oppover :) han ligger langt nede i bekkenet da så ikke noe stort press oppover, men værre med nedpress :)
 
Både her og der. Han sparker noem ganger nedover, og noen ganger kjenner jeg det foran eller øverst på en side, oftest høyre.
 
Back
Topp