Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må og logge inn igjen nesten hver gang jeg skal inn på appen men er blitt så vandt til det [emoji23]Bruker for det meste pcen. Appen misliker jeg.. Etter den ble oppdatert(1 års tid siden), så fikk jeg aldri varsler lenger og må logge inn for hver gang jeg skal bruke appen..
Slik var det ikke før Sluttet å bruke forumet frem til jeg ble gravid igjen, siden jeg ikke likte appen. Hadde ikke en brukbar pc heller da, så da ble det bare til at jeg ikke brukte forumet.Jeg må og logge inn igjen nesten hver gang jeg skal inn på appen men er blitt så vandt til det [emoji23]
Jeg har lastet med Tapatalk og bruker forumet via den appen, det funker bra [emoji106]Jeg må og logge inn igjen nesten hver gang jeg skal inn på appen men er blitt så vandt til det [emoji23]
Kjipt. Jeg bruker nesten aldri pc synes det er så tungvint å finne den frem[emoji23] snakker vi lat? Men sjekk Lillerose sitt tips under her[emoji4]Slik var det ikke før Sluttet å bruke forumet frem til jeg ble gravid igjen, siden jeg ikke likte appen. Hadde ikke en brukbar pc heller da, så da ble det bare til at jeg ikke brukte forumet.
Det skal jeg prøve takk for tips[emoji106][emoji4]Jeg har lastet med Tapatalk og bruker forumet via den appen, det funker bra [emoji106]
Skal teste ut appen. Her har jeg pcen min inne på rommet, er her jeg holder meg mesteparten av tiden når ikke N er våken eller hjemme. Så da er det den jeg tar frem når jeg ligger i sengen. Så blir det litt serier og forum mens jeg venter på fødselKjipt. Jeg bruker nesten aldri pc synes det er så tungvint å finne den frem[emoji23] snakker vi lat? Men sjekk Lillerose sitt tips under her[emoji4]
Ja da er det jo lettvint[emoji4]Skal teste ut appen. Her har jeg pcen min inne på rommet, er her jeg holder meg mesteparten av tiden når ikke N er våken eller hjemme. Så da er det den jeg tar frem når jeg ligger i sengen. Så blir det litt serier og forum mens jeg venter på fødsel