Varsler/push meldinger på ipad/iphone bv forum app

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Før fikk jeg opp push meldinger fra bv forum når noen quotet, svarte på tråder jeg følger, likte poster osv. Men disse er borte (og har vært borte lenge), både på iphone appen og ipad appen. I følge innstillingene mine skal jeg få push meldinger. Hva er galt?
ImageUploadedByBV Forum1409574701.015881.jpg

Er jo huket av for at jeg skal motta push meldinger.


Februar-14 mamma <3
 
Har prøvd å avinstallere og laste ned appen på nytt uten at det hjalp.


Februar-14 mamma <3
 
Takk :)


Februar-14 mamma <3
 
Heisann. Det er notert. Vi legger ut en ny løsning til app store i løpet av dagen - håper det fikser den feilen. Den vil da bli tilgjenglig for iPhone om ca en liten ukje. For Android så vil den dukke opp i løpet av dagen.
MEN vi har ikke helt kontroll på hva utviklerne av Forum - appen har fikset eller ikke, så kryss fingrene.
 
Heisann. Det er notert. Vi legger ut en ny løsning til app store i løpet av dagen - håper det fikser den feilen. Den vil da bli tilgjenglig for iPhone om ca en liten ukje. For Android så vil den dukke opp i løpet av dagen.
MEN vi har ikke helt kontroll på hva utviklerne av Forum - appen har fikset eller ikke, så kryss fingrene.

Får fortsatt ikkje melding :(
 
Fortsatt ikke noen varsler/pushmeldinger.
 
Dte er beklagelig, men vi får bare håpe at de som utvikler denne forum-appen fanger opp varslingstjenestene til denne type forum ved en senere oppgardering. Det er som sagt ikke slik at de kjenner hvert enkelt forum de utvikler denne appen for. De lager engenerell app, som skal kunne fungere inn mot den type forum-programvare som vi benytter.
 
Back
Topp