Varsel system..

Mrs.J

Elsker forumet
Må si jeg digger det nye varslings systemet som er her på BV nå.. Så lett å klikke seg inn på svar som er til innlegg man har skrevet osv :)
 
Enig, det er kjempe kjekt! :) Og så er ratingen veldig morsom. :)
 
Ja det er veldig greit :) Har ikke helt satt meg inn i ratingen, men det kommer vel..
 
Ja, det er det jeg savnet aller mest på det gamle forumet.. Greide aldri å huske hvilke innlegg jeg bare hadde lest og hvilke jeg hadde svart på og hva som var det siste jeg hadde lest, så da datt jeg helt ut og orket ikke å bruke evigheter hver gang på å oppdatere meg..

Det er så bra nå!!:)
 
Ja, det er det jeg savnet aller mest på det gamle forumet.. Greide aldri å huske hvilke innlegg jeg bare hadde lest og hvilke jeg hadde svart på og hva som var det siste jeg hadde lest, så da datt jeg helt ut og orket ikke å bruke evigheter hver gang på å oppdatere meg..

Det er så bra nå!!:)

Ja er det som var greia på meg også, klarte ikke å huske alt og da detter man ut igjen :) Nå kan man følge opp og ha en bedre dialog :)
 
Ja er det som var greia på meg også, klarte ikke å huske alt og da detter man ut igjen :) Nå kan man følge opp og ha en bedre dialog :)
Helt klart! Har ikke hatt tid til å være inne siden i går kveld, og hadde 15 nye varsler da jeg logget meg på, så det ville tatt tid å finne alle de i den gamle versjonen;)
 
Back
Topp