Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar
Gikk tomt her om dagen. Da hadde jeg dusjet i 10 min kl 7 på morgenen. Sambo i 10 min ca kl 9. På kvelden (kl 18) fylte jeg badekaret til guttungen - ikke veldig varmt vann og badekaret er lite (kalles vel sittebadekar). Jeg gikk i dusjen mens han satt i badekaret og rakk å vaske med sjampo og balsam så ble det iskaldt når jeg skulle begynne å vaske kroppen.... Etter 5 min kanskje?
Synes det hørtes veldig rart ut. Spesielt når det var spredd utover dagen. 11 timer fra første dusj til bad og dusj på kvelden bør jo være bra med tid til å fylle opp. Har du noe sted du kan stille effekten på tanken? Det har vi på en bryter ved badedøra , 1-2-3 er valgene. Vår står på 2 eller 3 alt etter hvor mange vi er.Takk for svar
Gikk tomt her om dagen. Da hadde jeg dusjet i 10 min kl 7 på morgenen. Sambo i 10 min ca kl 9. På kvelden (kl 18) fylte jeg badekaret til guttungen - ikke veldig varmt vann og badekaret er lite (kalles vel sittebadekar). Jeg gikk i dusjen mens han satt i badekaret og rakk å vaske med sjampo og balsam så ble det iskaldt når jeg skulle begynne å vaske kroppen.... Etter 5 min kanskje?
Ja sånn hadde vi hjemme når jeg vokste opp. Er ingenting her.Synes det hørtes veldig rart ut. Spesielt når det var spredd utover dagen. 11 timer fra første dusj til bad og dusj på kvelden bør jo være bra med tid til å fylle opp. Har du noe sted du kan stille effekten på tanken? Det har vi på en bryter ved badedøra , 1-2-3 er valgene. Vår står på 2 eller 3 alt etter hvor mange vi er.
fra mobilen
1 årHvor gammel er berederen da?
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app