Varmt

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Det er så varmt ute nå, kroppen hovner opp, hode sprenges.. drikker vann og farris i store mengder!
Holder meg mest i skyggen og inne.
Flere som sliter i varmen?

Hovner opp jeg å [emoji85] måtte ta av gifteringen nå! Ikke hodepine da!

Foreløpig synes jeg bare varmen er deilig:) er ikke så bortskjemt med slikt vær på vestlandet [emoji12]

Merket jeg blir fortere andpusten og trøtt i varmen, men ellers syns jeg det er digg [emoji4]

Synes det er utrolig deilig å endelig få litt sol å varme! [emoji1]

Jeg hovner også opp og blir mer tungpustet så er spent på hvordan det skal bli utover sommeren. Det er jo helt umulig å sove også når det er så varmt [emoji54]

Jeg hovner også opp og blir mer tungpustet så er spent på hvordan det skal bli utover sommeren. Det er jo helt umulig å sove også når det er så varmt [emoji54]

Vifte på rommet hjelper, har tre vifter som står å blåser ett par timer før jeg legger med så rommet er kaldt. :)

Syns så langt det bare har vært godt :) litt mer vann i kroppen mot kvelden, men heldigvis borte igjen neste dag. Det største problemet er noe å ha på seg egentlig.. shortsene passer ikke, og Hm her har ikke gravidshortser [emoji53]

Syns så langt det bare har vært godt :) litt mer vann i kroppen mot kvelden, men heldigvis borte igjen neste dag. Det største problemet er noe å ha på seg egentlig.. shortsene passer ikke, og Hm her har ikke gravidshortser [emoji53]

Jeg kjøpte et par vanlige shorts fra HM her om dagen faktisk. Joggebukseaktig i stoffet da, men de var store og jeg fikk god plass til magen i min vanlige størrelse. Kanskje ikke peneste ha på, men veldig digg nå som det blir varmere og varmere :)

Vi kjører gjennomtrekk i huset på kvelden for å lufte ut. Da er det godt å legge seg [emoji4]

Har to gravidshortser jeg kjøpte på HM i forrige svangerskap. Kanskje de ikke har tatt inn/hengt fram enda? Evt bruk fotball-/sportsshorts i stor str, eller kjole [emoji4]

Har to gravidshortser jeg kjøpte på HM i forrige svangerskap. Kanskje de ikke har tatt inn/hengt fram enda? Evt bruk fotball-/sportsshorts i stor str, eller kjole [emoji4]

De har i alle oslo butikker i alle fall [emoji4] både lange og korte! :)

Jeg ligger nå helt utslått på sofaen pga varmen. Kvalm og uvel :( gruver meg til sommeren slår inn for fullt

Det har jeg prøvd men er jo så varmt om kvelden også så synes ikke det hjelper så mye. Men skal finne frem vifter [emoji106]

Her blir det litt kjøligere på kvelden, så så lenge vi får gjennomtrekk og ikke bare har opp et vindu hjelper det. Men vifter gjør nok susen [emoji4][emoji106]

Har ikke hatt det så varmt at det har vært plagsomt enda... Brukte shorts på torsdag, men bukse i går og i dag.

Hadde noen dager hvor det blei litt for varmt inne, men da satte jeg bare varmepumpa på cooling og det blei kaldt og godt :p

Back
Topp