Det er så varmt ute nå, kroppen hovner opp, hode sprenges.. drikker vann og farris i store mengder!
Holder meg mest i skyggen og inne.
Flere som sliter i varmen?
Holder meg mest i skyggen og inne.
Flere som sliter i varmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hovner også opp og blir mer tungpustet så er spent på hvordan det skal bli utover sommeren. Det er jo helt umulig å sove også når det er så varmt [emoji54]
Det var lurt! [emoji4][emoji106]Vifte på rommet hjelper, har tre vifter som står å blåser ett par timer før jeg legger med så rommet er kaldt.
Syns så langt det bare har vært godt litt mer vann i kroppen mot kvelden, men heldigvis borte igjen neste dag. Det største problemet er noe å ha på seg egentlig.. shortsene passer ikke, og Hm her har ikke gravidshortser [emoji53]
Jeg hovner også opp og blir mer tungpustet så er spent på hvordan det skal bli utover sommeren. Det er jo helt umulig å sove også når det er så varmt [emoji54]
Syns så langt det bare har vært godt litt mer vann i kroppen mot kvelden, men heldigvis borte igjen neste dag. Det største problemet er noe å ha på seg egentlig.. shortsene passer ikke, og Hm her har ikke gravidshortser [emoji53]
Har to gravidshortser jeg kjøpte på HM i forrige svangerskap. Kanskje de ikke har tatt inn/hengt fram enda? Evt bruk fotball-/sportsshorts i stor str, eller kjole [emoji4]
Det har jeg prøvd men er jo så varmt om kvelden også så synes ikke det hjelper så mye. Men skal finne frem vifter [emoji106]Vi kjører gjennomtrekk i huset på kvelden for å lufte ut. Da er det godt å legge seg [emoji4]
Det har jeg prøvd men er jo så varmt om kvelden også så synes ikke det hjelper så mye. Men skal finne frem vifter [emoji106]
Foreløpig synes jeg bare varmen er deilig er ikke så bortskjemt med slikt vær på vestlandet [emoji12]