VARMT....

Lykkeliten85

Betatt av forumet
som oftes kan jeg ikke få nok sol.
Men i år har jeg ikke tålt varmen.... Var såååå klar for høst!
Nå kom det jo noen flotte dager her igjen.
Barna er i vannsprederen og koser seg. Jeg ligger inne på sofaen, og holder på å dø av varme:bored:
Prøvde å sette meg ut, men orker ikke!!

Måtte bare kulden snart komme...

Andre som har det slik? :nailbiting:

Ja, har det slikt jeg og! Elsker varme og sol vanligvis, men ikke nå! Svetter noe enormt og føler meg enda tyngre. Måtte kle på meg en sommerkjole og liker ikke hvordan jeg ser ut med den på :) var helt klar for høst nå og kan bare håpe at det kommer litt kulde snart. Kanskje skal prøve å nyte de siste varme dagene...

Synes det er godt med varmen så lenge jeg ikke er tvunget til å oppholde meg ute i den... :D
Men på natten sliter jeg litt nå merker jeg, holdt på å keepere av varme i natt så dynen lå på golvet mesteparten av natten..
Lange dager på kontoret nå siste ukene på jobb så får uansett ikke sjans til å nyte været noe særlig. Men er tipp topp for 2åringen da, de er ute i bhg nesten hele dagen :)

Eg pleier ALLTID å fryse! Døgnet rundt!

Nå såver vi med vindue oppe, har ikke dyne på og kun i truse, men alikevell våkner jeg av at jeg svetter! D-: helt forferdeligt!

Jeg sliter skikkelig med varmen også, får masse vann i kroppen og orker ikke være ute. Holder meg inne så mye jeg kan

Hadde også sett fram til høsten! Og var så glad for å ikke være høygravid i sommer.. Føler meg litt snytt for kjøligere dager og kalde netter. Er vanligvis en frysepinne, men no svetter jeg HELE tiden.... Håper høsten kommer snart! :D

Har gått hele svangerskapet og vært iskald, men de to siste ukene har jeg vært utrolig varm! Slitsomt..

Ja svetter konstant og kan jo ikke gå i et antrekk i mer enn en dag pga at jeg svetter de helt ned i løpet av en dag:p blir godt med høstvær nå ja!!!

Jepp er sinnsykt varm! :P Og med 25 grader og stekende sol i dag var det temmelig varmt og tungt å gå til skolen i dag.. riktig nok bare 15-20 minutter å gå, eller jeg brukte vel sikkert nærmere halvtimen i dag pga bekkenet som plutselig skulle begynne å tulle :P

Har varmepumpa på kjøling og 16 grader. Anbefales! :D

Jeg har alltid vært varm av meg, men nå tar det helt av! Hadde lyst til å grine en skvett da jeg så værmeldinga for uka på mandag... Så jeg sitter inne foran vifta. I natt tok jeg dyna ut av sengetøyet, så da klarte jeg å ha det litt over meg :P

Jeg har alltid vært varm av meg, men nå tar det helt av! Hadde lyst til å grine en skvett da jeg så værmeldinga for uka på mandag... Så jeg sitter inne foran vifta. I natt tok jeg dyna ut av sengetøyet, så da klarte jeg å ha det litt over meg :p
Grusomt...:grumpy:

Jeg har alltid vært varm av meg, men nå tar det helt av! Hadde lyst til å grine en skvett da jeg så værmeldinga for uka på mandag... Så jeg sitter inne foran vifta. I natt tok jeg dyna ut av sengetøyet, så da klarte jeg å ha det litt over meg :P
Sover fortsatt med laken jeg! Eller, har det kanskje over halve kroppen halve natten, ellers sover jeg helt uten :P Likevel er det altfor varmt!

Sover fortsatt med laken jeg! Eller, har det kanskje over halve kroppen halve natten, ellers sover jeg helt uten :p Likevel er det altfor varmt!

Sover stort sett uten jeg å, mens samboeren har dyna dratt godt rundt kroppen. Blir svett bare av tanken! :P

Back
Topp