M MiaDenPia Elsker forumet 2 Aug 2013 #1 Kom hjem fra byen idag, skulle egentlig være med sambo til svigers i ettermiddag, å hente jr, men blei mat og sofaen, sovnet under pleddet... Noen andre som sliter i varmen? Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Kom hjem fra byen idag, skulle egentlig være med sambo til svigers i ettermiddag, å hente jr, men blei mat og sofaen, sovnet under pleddet... Noen andre som sliter i varmen? Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
J Juliete Forumet er livet Mailykke 2018 2 Aug 2013 #2 Jeg sliter veldig. Var 28 grader her idag, og eg har vært i dysjen to ganger til nå... Blir nok dårlig med søvn inatt tenker jeg..
Jeg sliter veldig. Var 28 grader her idag, og eg har vært i dysjen to ganger til nå... Blir nok dårlig med søvn inatt tenker jeg..
snuppesnellamamman mamma med mange interesser :) 2 Aug 2013 #3 Her har det vært akkurat passelig, overskyet og 25 grader, og 20 nå kl2300 deilideili til en sliten gravid kropp
Her har det vært akkurat passelig, overskyet og 25 grader, og 20 nå kl2300 deilideili til en sliten gravid kropp
M MiaDenPia Elsker forumet 2 Aug 2013 #4 Her aner jeg ikke hva det har vært, glemte å sjekke grademåleren , men det har hvertfall vært varmt Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Her aner jeg ikke hva det har vært, glemte å sjekke grademåleren , men det har hvertfall vært varmt Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
F feb10&aug13 Forelsket i forumet 3 Aug 2013 #5 Slitsomt i varmen ja.. hovne føtter og vanskelig for å sove når det er varmt :-/