Varmt :)

Fompen

Glad i forumet
Hvordan holder dere ut i denne varmen? :) Idag har det vært den varmeste dagen i hele sommer, og er jo deilig og nydelig med slik vær :) men guuuuud som jeg er varm og svetter :P

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

I know. Svetta renner som fy. Visste ikke at jeg kunne svette så mye i rumpa. (flaut)
Har bada to ganger idag for å kjøle meg ned, deilig temperatur i vannet. Og når jeg har vært sliten har jeg liggi på sofaen foran vifta.. Hehe. Imorgen er meldt likedan vær.

Her har vi ingen varme.. 10-12 grader og regn :-P men hadde ingen problemer i 30 grader i Spania, jeg elsker sol og varme :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Godt jeg ikke er alene! :P haha.. ja svetter på plasser jeg aldri har svettet før, huff.. haha.. :P heldig dere som har badet :) spådd likedan her i morgen og, så blir å tilbringe hele dagen fra morgen til kveld ved fjorden sammen med ei vennine :) skal bade til jeg blir alldeles skrukkete :P

10 grader og regn her og :(
Sku heller ha hatt 20-30 grader og svetta som en gris ;)

10 grader og regn her og :(
Sku heller ha hatt 20-30 grader og svetta som en gris ;)
Usj så kjipt da :/ vet åssen det er, stort sett regn her og. Men jeg synes denne sommeren har vært rimelig bra :D

Herlig med så fint vær, men er god og varm jeg også, for å si det sånn :P Husk å drikke masse vann :)

Jeg vil og ha sol og varme. Her er det 12 grader og nitrist. Men tror jaggu d er meldt fint over helga... Spørs hvordan man reagerer da ja. Viktig å drikke mengder med vann iallefall.

Jeg sliter. Og i dag ser ut til å bli den varmeste dagen så langt. Var allerede 22 grader klokka 9. Jeg er kvalm, uvel, oppblåst, tung i hodet, hodepine og føler meg rett og slett elendig. Sitter i bikini foran vifta og koker innvendig selv om jeg fryser på huden. Jeg har aldri tålt varme spesielt bra, men nå i år er det verre enn noen sinne. Har heldigvis gått bedre i denne perioden her enn i de vi har hatt før i sommer, for da fikk jeg ikke i meg hverken mat eller drikke.

Holder meg for det meste innendørs med full gjennomtrekk, eller evt ute i skyggen hvis det blåser greit :p aaaaltfor varmt -.-
må si jeg savner litt det å fryse, kanikke huske sist hehe

På oss blir de båttur hela dagen, med massa dricka, blader och skugga! Härligt med varme, men längtar faktiskt till svalare nätter...! :) ha en strålandes dag jenter!!

jeg å er varm ,sitti litt i skyggen i dag med vifta mot meg ute på hverandan hehe......
driver å pakker litt ,til jeg skal til bodø i morra å der er det visst ikke så varmt som her gitt:(
håper det blir varmere der snart oxo ;)

Ligger i bikini midt i solsteken! :) svetter jo ihjel, men viktig å bli brun! :) blir heldigvis fort brun da :)
Det verste er når jeg må ha på klær.. Da dør jeg nesten :P Hehe :) om nettene er det full gjennomtrekk, og ei vifte som blåser på meg :)

Kan ikke si jeg synes synd på dere altså :happy118 Her kan jeg ikke huske sist det var over 15 grader. 10 grader og regn i dag. Skulle gjerne svettet litt heller jeg ja.

VARMT! Håvner skikkelig opp i hender å føtter, å er skikkelig vondt, ikke går det vekk i løpet av natta heller. Å jeg er en av de som knapt svetter, kan bli såvidt bittebittelitte grann klam liksom, men aldri noe mer. Så holder meg mest innendørs, med vinduer å dører åpne å går heller ut når sola ikke steiker så :P

Er like varmt her idag og, men jeg har hengt ved fjorden der vennina mi bor, fra tidlig morgen til kveld, og bada MASSE, deilig! :D Håpe dere får finvært snart og, dere som har hatt styggvær :D Noen som kjenner til at puppene er ekstra kalde når man har bada?

Har ikke merka noe til noe sommer, hadde noen fine dager i mai, siden da har det stort sett vært høst. Nå blir det visst litt antydning til sommer hjemme, men da reiste vi selvfølgelig nordover til troms, her er det høst... hehe

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Kan ikke si jeg synes synd på dere altså :happy118 Her kan jeg ikke huske sist det var over 15 grader. 10 grader og regn i dag. Skulle gjerne svettet litt heller jeg ja.
(Vi hadde 17grader 3.juli, 20grader 6.juli og 15grader 12.juli og resten av juli har ligget på 10-12 grader)
Men vi har et håp om at det blir bra denne uka da :)
De melder 18grader på torsdag hvertfall :P

Back
Topp