Varmt!

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Her har det idag vært 26 gr. Så tror lille gull har syns det har vært for varmt:/ vart sutrete siden kl 12 idag. Blæ! Eller hva skal jeg si, han har vært grinete siden han var 6 uker. Men de siste ukene har han blitt så mye bedre. Kan leke for seg selv og sitte i vippestolen, har virker så han har kost seg. Men idag måtte jeg legge han kl 18! Han var helt skutt stakkar. sover ennå:) å merker han vil ikke ha mye melk heller de siste dagene( har vært varmt) så var deilig og få han i seng og, føler jeg hører grining i hode mitt! Sorry klaging ;)
 
Vi kan bytte vær;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Lov å syte! Her er det også varmt, og da er selvsagt lillegull varm. Og så får hun ikke sove, og blir for trøtt til å sove for trøtt til å spise - og så gråter vi. Hyyyler. Får så vondt i mammahjertet! Endelig litt kjølig nå på kvelden, så her ble nettop to sprengte jur tømt...!
 
Hehe, ja skal ikke være lett me denne varmen:/ inatt så har der blitt noen grader kjøligere. Deilig. Regne idag så skal det bli fint igjen. Et måltid inatt. Kl 00. Å sov te 7. Veldig fornøyd
 
Har vært varmt her også i det siste. Mini sov bare i bleien i vogna, med helseteppe litt over og under.
 
Back
Topp