Varmt!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Vi har hatt en kjempefin dag! Grillet og kost oss sammen med gode venner i strålende vær! Ikke at jeg klager på varmen, men lille syns ikke så mye om den..er sikkelig klamt vær, og det er så varmt henne! Måtte bade henne tidligere i kveld, og så fikk hun ligge i bare bleia på stua... Tror hun er tørst også, for nå spiser hun for femte gang siden kl17.15... Dakar lita!
Det er fortsatt 19 grader ute! Sikkelig uvant her på nordmøre!
 
Her har det regnet idag men vært 19 grader. Uvant! Skal bli herlig med noen fine dager nå( ser det er meldt flott vær de neste 3 dagar) hva har du på henne når hun ligger i vogna når det er så varmt??
 
Huff, synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ha på henne... Det var ikke så bra vær fra i morges av, så da vi dro ut hadde hun på seg lue, kjole, strømpis og genser, og dyne... Men da vi kom hjem fra byen var det blitt skikkelig knallvær og varmt, mens vi spist sov hun i vogna og da hadde hun bare på seg kjolen (som er korterma og har "innebygd body" eller, rettere sagt det er en korterma body med skjørt på) og strømpebukse. Og så hadde hun på en kjempetynn ullue, ingen tepper el. Nå sover hun i korterma body i Stokke sin "sovepose" og ingenting oppå den igjen...
 
Send litt godvær hit;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Huff, synes det er vanskelig å vite hva jeg skal ha på henne... Det var ikke så bra vær fra i morges av, så da vi dro ut hadde hun på seg lue, kjole, strømpis og genser, og dyne... Men da vi kom hjem fra byen var det blitt skikkelig knallvær og varmt, mens vi spist sov hun i vogna og da hadde hun bare på seg kjolen (som er korterma og har "innebygd body" eller, rettere sagt det er en korterma body med skjørt på) og strømpebukse. Og så hadde hun på en kjempetynn ullue, ingen tepper el. Nå sover hun i korterma body i Stokke sin "sovepose" og ingenting oppå den igjen...
Høres ut som Lille har det kjempefint! Så flink du er :)

Her har det vært 17-18 grader og klamr yr-vær ... Æsj!
 
Back
Topp