Varmt....

ElisabethRB

Forumet er livet
Har i grunnen fryst siden jeg ble gravid.... Skikkelig frysepinne, som sitter med pledd og varmeovnen rett ved siden av meg, mens gubben har sitti i shorts og t-skjorte....[8D]

Men nå de siste dagene har jeg vært så heit at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg[&:] Har gått ut i bare singleten, og nyti det, mens alle andre går med gensere eller jakker..... Haha[:D] Ser kanskje teit ut å putte på lillegutt både jakke/tjukk genser og lue, mens hu mor går i singlet... Haha[8D][:D]

Jeg er også veldig varm. Sover uten dyne på natta, da jeg svetter bort om jeg har den på meg. Ser for meg en svett sommer! :)

Kjenner meg igjen som frysepinne under tykt kosepledd, mens mannen sitter i t-skjorte....
Men har ikke blitt noe varmere her, nei [&:]

ORIGINAL: kassie

Jeg er også veldig varm. Sover uten dyne på natta, da jeg svetter bort om jeg har den på meg. Ser for meg en svett sommer! :)

Jeg er varm på natta. Om det kommer av varmere temp. generelt, eller bare fordi jeg er gravid aner jeg ikke. Jeg liker helst å ha det kaldt når jeg sover..  Men sånn sett så gruer jeg meg til sommeren, jeg kommer til å kveles!!

åå du er nok ikke dne eneste som går i singlet. Stadig vekk får jeg høre fra folk at det er ikke sommer enda[8D] men er så grusomvarm at jeg vet ike hva annet jeg skal gjøre[:)]
til og med vindu står på vidt gap om nettene, jeg ligger uten dyne, mens samboer hutrer og fryser med dyne og teppe[8D] stakkars mannen min hva han må igjennom nå denne tiden med meg[:D][&:]

Back
Topp