varmt på soverom om natta, vifte??

*Trønderpia*

Glad i forumet
Dere som har bebisen inne på deres rom, kommer dere til å ha vifte på når det er skikkelig varmt om natta???

Vist det er varmt på dere, så er det varmt på bebisene og..Så ja vi kommer til å ha det på..Har ikke viften stående rett på bebien..Men me har erkondisjen rett utfor soveromsdøren,så blir det for varmt so fyrer vi i gang den..

Det lurer jeg også på... Vi har ei sånn stor stå-vifte...Men går vel bra om man ikke blåser mot babysengen?  

Jeg så på "Legene" på FEM en gang de hadde om små barn og der sa de at babyen bør ligge kun i pysj/body hvis det er varmt, uten dyne eller teppe.
Og man skulle gjerne sette en vifte rett ved barnesenga: Bedre at det blir litt kaldt enn for varmt!

ORIGINAL: latterjenta

Jeg så på "Legene" på FEM en gang de hadde om små barn og der sa de at babyen bør ligge kun i pysj/body hvis det er varmt, uten dyne eller teppe.
Og man skulle gjerne sette en vifte rett ved barnesenga: Bedre at det blir litt kaldt enn for varmt!

kan ikke ha vifte på rommet vi.sambo får tette tårekanaler (sti) på øynene for hver minste trekk når han sover[&o]så der blir det varmtr til tider.frøkna liggeer kun i bleien når hun legger seg,å når jeg legger meg får hun et tynt pledd på seg.

Vi bruker vifte hver sommer - så kommer til å bruke det i sommer også...
Men ikke direkte på snuppa vår selvfølgelig!

Satt vifta på for første gang i går. Den stod på mildeste hastighet og svingte fram og tilbake over Elisa. Etter en liten stund satt jeg den slik at den pekte rett ved henne, men ikke traff henne... Slo den av etter hvert. Hun er ikke noe snufsete eller småforkjøla i dag...

Her har vi vinduet på vi gap! å lufta står stille![:@] er så vidt det blåser en gan gi blant... lille gutt ligger i bleia... men han ser ut til å trives da[:-]

ORIGINAL: latterjenta

signerer

Back
Topp