Varmt! [emoji33]

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Nå er det andre dagen på rad med sol og tosifret antall grader. Og jeg ønsker meg allerede inn i en fryseboks! Kan knapt bevege meg i solen før svetten siler, jeg blir svimmel og får sånn «våkne overopphetet i lukket sovepose»-følelse og må rømme inn. Har lagt meg på betonggulvet i garasjen for å suge til meg litt kulde. Beina er hovne og varme, blodårene max synlig på hele meg (sikkert derfor blodtrykket faller). Jeg er supertørst, men klarer ikke drikke mer enn vanlig.

Nå er jeg riktignok bergenser og ikke så vant til sol, så mulig det bare er solstikk jeg har fått. Men hvis dette setter standarden for hvordan kroppen takler plussgrader og parasitt i kombinasjon, er jeg alvorlig bekymret for sommeren!! [emoji33]

Noen flere som har merket vårens innvirkning på gravidslaktet?
 
Tror du må investere i plaskebasseng... :) Her er sol men megamasse vind, så det er ikke så varmt.
 
Skikkelig deilig med plussgrader og sol synes jeg! Men kommer til å slite i sommer [emoji85]
 
Her har ikke varmen kommet skikkelig enda, men jeg har isbit maskin på loftet. Den skal tas ned og brukes hele døgnet [emoji6]
 
Ja, får ikke puste snart :(
 
Jeg syns det er nyydelig :D Så glad for at jeg endelig kan gå i strømpebukse ute, for kjole er virkelig det eneste plagget jeg føler meg vel i for tiden!
 
Jeg elsker det
 
Du får innta nordpolen etterhvert:D Jeg merket at skoene mine ble for små da jeg var på Tenerife i påska. Aldri merket at jeg la på meg noe vann i løpet av de forrige svangerskapene, så spent på hvordan det går nå over sommeren.
 
Sol og plussgrader, men iskald vind, så jeg kan ikke si jeg har merket stort til våren riktig enda, og foreløpig er jeg greit temprert!
 
Endelig litt ordentlig vårfølelse! Og jeg så årets første sommerfugl i dag. Elsker det.
 
Digg med litt varmere vær, men kjenner jeg gruer meg til sommeren og mulighet for 20+ [emoji51] Tok inn ganske mye vann sist, å da fødte jeg i begynnelsen av juni [emoji85]
 
Isbitmaskin var jeg avhengig av allerede før jeg ble gravid [emoji12]. Den jobber døgnet rundt...

IG det er så godt med isbiter [emoji7] spesielt på sommeren ilag Med kald brus eller melk. Hadde av å til melk, iskaffepulver, oboy og isbiter i blenderen og laget Meg milkshake i fjor. Det var nam det [emoji173]️
 
Var visst forresten god temperatur ute i dag. Så håper å komme meg ut å gå når mannen kommer tilbake fra arbeid og dekk skifte.
 
Back
Topp