varming av melk

jannelille

Forelsket i forumet
bare lurte på er det trygt å varme melk (erstatning) i mikroen?? vett at det kan danne seg lommer i melka som blir knall varme å sånt men tenkte nå mest på stråling og sånt.. noen som har noe å si om det?? takker for svar er liksom litt enklere å varme den der om natta når du egentlig helst vil ligge i senga [:)]

Jeg varmet den i microen,men husk å rist flaska godt.

Vi har akkurat fått micro, går utolig fort å varme melka der. Har ikke hørt at det blir "varne lommer", junior har heller ikke reagert!

ja liker ikke å varme i mikroen selv men si det til meg kl 2 på natta når øye lokkene henge nå knærne å tolmodigheten er på bånn [:)] he he he men tror jeg må prøve å skjerpe meg litt.......... toveli kossen går det me den lille? [:)]

Jeg varmer melka kun i mikroen. Kommer aldri til å gjøre noe annet heller[;)]

Jeg tok et liters mål og satte flaska oppi og hang/satte det i vasken og satte på varmt vannet og lot det renne....det gikk ganske fort da.

ja her går det strålende, koser meg sånn at har lyst å bare sette igang å lage en til jeg[:D] he he he.... savner liksom magen og, den blir liksom en del av deg[:)] nei å gå gravid er virkelig en herlig opplevelse( for det meste [:D])... mannfolka hvet ikke hva de går glipp av der :)

Back
Topp