Varmeutslett?

fruluna

Forumet er livet
Linnea har fått så mange røde små prikker i ansiktet de siste dagene. Midt på dagen i dag var hun plutselig helt flammete, men etter å ha gått tur ute ble de mindre synlige.. Men de er der enda altså..

Er det varmeutslett tro eller reagerer hun på noe jeg har spist?

høres ut som v.utslett
min har utslett for noe hun ikke tåler, det går ikke vekk!

åå kor gamal er ho igjen??
det kan jo vere slik de kaller "rev" da!; små røde prikkermgjerne med ein slags kvite kjerne,nesten som små kviser!
ganske vanleg å få det!!
Er ikkje farlegt,går over med tida.
Også kan ein få det på heile kroppen lite eller mye!! dei seier at dersom de får slike utslett så vert det rolege onga!!![:D]

Høres ut som varmeutslett ja,lett for å komme det...
Ofte på overkroppen og! Men skal jo gå vekk etter noe dager da...

ORIGINAL: teba

det kan jo vere slik de kaller "rev" da!; små røde prikkermgjerne med ein slags kvite kjerne,nesten som små kviser!
ganske vanleg å få det!!
Også kan ein få det på heile kroppen lite eller mye!! dei seier at dersom de får slike utslett så vert det rolege onga!!![:D]

Hun er 4 uker i dag. Ja det er sånn som du beskriver..  Da får vi tro de blir borte av seg selv snart da [:D]

Oj oj rolig unge ja!! Hi hi så bra!!!

Høres ut som varmeutslett. Prøv å ha på hu mindre klær. Forsvinner det da, har du fått det bekreftet.

Hei, min lille Emma fikk også slike ved 3-4 ukers alderen. Jeg pratet med helsesøster om det og hu sa at de kalte det for hormonutslett og er ganske vanlig. Emma hadde det i to uker ca og fikk så fin hud etterpå[:D]

Ja det var visst sånn "rev" eller melkeutslett. Hadde henne med på jobbn i går, og da var det 20 mødre som ga svar.. he he.

Dattera vår hadde "rever" og hun var veldig rolig... Nå har sønnen vår på tre uker også fått det, foreløpig er han også veldig rolig.... Så det kan jo hende det er noe i det ja... (håpe, håpe...)

ORIGINAL: teba

ganske vanleg å få det!!

wee..sier de det...[:D]får håpe det stemmer..Nora har hatt på hele kroppen...masse..begynner og forsvinne nå..Er ei snill  og rolig jente nå da..får håpe det fortsetter[:D][:D]

er nok varme utslett, men kan oxo være sånn utslett som di fleste babyer får, og det pleier som regel å gå vekk i 3 mnd alderen.

Back
Topp