Varmeutslett?

15d7d25c5e3c26d76135d88433c8efb9.jpg

Sånn ser det ut nå etter en dag med Inotyol (3 smøringer). Var mer rødt enn rødfargen i huden på det aller første bildet. Han klødde en del i natt, så jeg håper kloresårene gror snart, for hvis det fortsatt klør da så prøver jeg den milde kortisonkremen.

15d7d25c5e3c26d76135d88433c8efb9.jpg

Sånn ser det ut nå etter en dag med Inotyol (3 smøringer). Var mer rødt enn rødfargen i huden på det aller første bildet. Han klødde en del i natt, så jeg håper kloresårene gror snart, for hvis det fortsatt klør da så prøver jeg den milde kortisonkremen.
Ser ut som bedring, kanskje prøve å legge en sånn tør engangsklut oppå etter at du har smurt tykt på, så suger det til seg eventuel fuktighet [emoji846]

Pokker ta.. i natt har han klødd som besatt igjen, så nå ser det mye verre ut... baaah...

Så synd [emoji853] Kanskje dekke det til på natt? [emoji846]

Eneste jeg har å dekke til med er siklesmekke, men han er en mester til å lirke fingrene under [emoji28] Kinnene hans likte IKKE Inotyol, der ble det mye verre. Så kan være det som har klødd også. Får fortsette å prøve meg fram [emoji4]

Eneste jeg har å dekke til med er siklesmekke, men han er en mester til å lirke fingrene under [emoji28] Kinnene hans likte IKKE Inotyol, der ble det mye verre. Så kan være det som har klødd også. Får fortsette å prøve meg fram [emoji4]
Hvis det ikke blir bedring får du prøve sterkere saker :)

Om det klør, tror jeg i alle fall ikke det er varmeutslett. Tipper du må på kortison for en periode, ja. Så får du heller bruke naf eller hva for å forebygge tilbakefall senere. Men nå er det vel ikke så lenge igjen før de får halsen mer opp fra haka i løpet av dagen når de er mye op gulvet eller sitter mer.

En liten oppdatering. Måtte ty til hydrokortison her nå. Stakkaren klødde som besatt, og det begynte å bli rødt og irritert nedover brystkassa hans også. Fortsatt litt kløe, men mye mye bedre [emoji4]

En liten oppdatering. Måtte ty til hydrokortison her nå. Stakkaren klødde som besatt, og det begynte å bli rødt og irritert nedover brystkassa hans også. Fortsatt litt kløe, men mye mye bedre [emoji4]
Håper det tar knekken på det nå [emoji846] Stakkars lille[emoji173]

Håper det tar knekken på det nå [emoji846] Stakkars lille[emoji173]

Ser hvertfall ut til å være på bedringens vei her nå [emoji4] Skal bli godt for han.. klødde jo som besatt, og spesielt i halvsøvne og ved amming - fikk jo aldri ro.

Ser hvertfall ut til å være på bedringens vei her nå [emoji4] Skal bli godt for han.. klødde jo som besatt, og spesielt i halvsøvne og ved amming - fikk jo aldri ro.

Bra det blir bedre :)

Back
Topp