Varmere dyne på vinteren?

Pistasje

Forelsket i forumet
Marsmellows-15
Bruker dere samme dynen til babyen nå som det blir kaldere? Synes dynen hennes virker så tynn jeg.. Hun brukte den jo i mars da hun ble født og, og det var kaldt da og, men da hadde hun babynest og pledd i tillegg. Nå er det jo bare dyne, men den er kanskje varmere enn den virker?
 
Det finnes jo både sommer og vinterdyner ;) hør i butikken! Jeg går kun for dyner med dun- de puster bedre og regulerer en liten babykropps temp! De finnes også i sommer og vinter! Nå har jeg gått over til vinterdyne!
 
Vi bruker sommerdyne og vinterdyne, og d samme gjør ungene.
 
Her har vi bare en type dyne så vi bytter nok ikke :p
 
Bruker samme dyne. Men her er det aldri kaldere enn 15 grader på rommet. Liker ikke å ha det kaldt. Helst 17 grader. :p
 
Vet ikke helt hvor kaldt det er på rommet, men hennes rom er varmere enn vårt hvertfall. Da vi kjøpte dyne til henne før hun ble født forsto jeg det som at man brukte samme hele året, står helårsdyne på den.. Men jeg synes bare den virker så tynn.
 
Vi bruker nok samme dyne :) nå for tiden er hun rå på å sparke av synes så kan være vi må over til sovepose. Det er jo ikke så krise på sommeren, men nå som det begynner å bli kaldt blir det friskt uten dyne :p
 
Vi bruker nok samme dyne :) nå for tiden er hun rå på å sparke av synes så kan være vi må over til sovepose. Det er jo ikke så krise på sommeren, men nå som det begynner å bli kaldt blir det friskt uten dyne :p
Samme greia her og.. Hun sparker av seg dyna mange ganger på ei natt, blir jo helt istapp hele jenta. Sovepose virker egentlig ikke så dumt :)
 
Samme greia her og.. Hun sparker av seg dyna mange ganger på ei natt, blir jo helt istapp hele jenta. Sovepose virker egentlig ikke så dumt :)
Må riste dyna på plass i trekket hver morgen, for dyna er jo helt vrengt inni der :p
 
Må riste dyna på plass i trekket hver morgen, for dyna er jo helt vrengt inni der :p
Har god erfaring med sovepose ;) litt uvant for de i starten, men de venner seg til og blir veldig trygge i dem! Hadde sånne til gutten min som nå er tre (bruker junior dyne nå da).. Han elsket dem! Nå har jeg kjøpt en med dun i til lillemor... Pga akkurat samma problem med sparking av dyna! :eek: jeg var mest redd for at hu skulle sparke den opp i ansiktet sitt og ikke få puste!
 
Må riste dyna på plass i trekket hver morgen, for dyna er jo helt vrengt inni der :p

Jepp, høres kjent ut :p

Har god erfaring med sovepose ;) litt uvant for de i starten, men de venner seg til og blir veldig trygge i dem! Hadde sånne til gutten min som nå er tre (bruker junior dyne nå da).. Han elsket dem! Nå har jeg kjøpt en med dun i til lillemor... Pga akkurat samma problem med sparking av dyna! :eek: jeg var mest redd for at hu skulle sparke den opp i ansiktet sitt og ikke få puste!
Hvor har du kjøpt den?
 
Her sparkes dyna av. Så da invisterer jeg heller i en sovepose fremfor en vinterdyne :). Men til eldste har vi helårsdyne :)
 
Vi brukte sommerdun til begge ungene i sommer, byttet til vanlig dundyne for et par uker siden:)
 
Back
Topp