Varmepose på mage

40 år

Betatt av forumet
Eg tykkjer det er behageleg og beroligande ( då eg slit med søvn) med varmepose på/inntil magen når eg legg meg. Eg er i dag 5+5. Nokon som veit om det kan bli for varmt for den lille?
 
Aner ikke, men har tenkt tanken selv og ikke gjort det. Har varmeflaske på beina, men ikke lagt den på magen.

Leste et eller annet sted at det er uheldig at det blir for varmt. Tror kanskje det var her inne? I "hva tenker du om julibaby"-tråd, kanskje? Men aner altså ikke om dette er en sånn situasjon som gjør det for varmt.
 
Mener å huske jeg fikk beskjed om at det var greit så lenge jeg ikke blir ubehagelig for meg.
 
Jeg vet heller ikke, men har stort sett alltid med meg varmeflaske til sengs, fylt med varmest mulig vann og nå legger jeg den ikke inntil magen for det føles for varmt. Men det må jo gå fint an hvis posen bare er lunken?:)
 
Så lenge du selv ikke blir uvel av det går det helt fint :) en babymage tåler jo steksol i syden også, så en varmeflaske går nok bra:)
 
Eg tykkjer det er behageleg og beroligande ( då eg slit med søvn) med varmepose på/inntil magen når eg legg meg. Eg er i dag 5+5. Nokon som veit om det kan bli for varmt for den lille?

Jeg har brukt det fra dag en og tvillingene mine har det veldig bra sist sett på UL idag 7+6:) Varmeputen hjelper mot kramper, strekk i lysken og roer ned synes jeg. Kos deg med det! <3
 
Har hørt at veldig varme bad, boblebad og sauna er helt ut for oss gravide, fordi det kan øke kjernetemperatur og skade barnet i tidlig svangerskap, men en varmeflaske som ikke er kokvarm må da gå an. Det gjør jo ikke akkurat så veldig mye med kjernetemperaturen. Min utenlandske svigerfamilie sverger alle til å under alle omstendigheter å holde magen god og varm og å for all del ikke la magen bli kald. Så jeg ligger og svetter og kaster av meg dyna, og mannen bretter pledd og tepper over magen min. :p
 
Solarium skal man heller ikke ta :) Tror varmeposen er helt uskyldig.. Tror du ville skoldet deg før det blir for varmt til den lille inni magen..
 
Tusen takk for svar. Då satsar eg på at ein passeleg varm varmepose på magen går heilt fint :)
 
Back
Topp